باشگاه پرسپولیس: ارسال لایحه دفاعی به فیفا و AFC درباره آل کثیر ، النصر شلوغ کاری می نماید

به گزارش سهندبلاگ، مدیر رسانه ای باشگاه پرسپولیس گفت: باشگاه مستندات خود در رابطه با شکایت جدید باشگاه النصر عربستان مبنی بر غیرمجاز بودن بازیکنان پرسپولیس را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال نموده است.

باشگاه پرسپولیس: ارسال لایحه دفاعی به فیفا و AFC درباره آل کثیر ، النصر شلوغ کاری می نماید

به گزارش خبرنگاران ، در شرایطی که بعد از محرومیت شش ماهه عیسی آل کثیر باشگاه النصر شکایت جدیدی در رابطه با غیرمجاز بودن بازیکنان جدید پرسپولیس به دلیل بسته شدن پنجره جابجایی این باشگاه مطرح نموده است علیرضا اشرف مدیر رسانه ای باشگاه پرسپولیس شکایت جدید سعودی ها را از همین الان شکست خورده می داند.

وی در گفت و گو با خبرنگاران عنوان نمود: پرونده ای که در کنفدراسیون فوتبال آسیا باز است ابتدا در یک سری از رسانه های عربستانی مطرح شد. پیگیری این پرونده هیچ نفعی برای باشگاه النصر عربستان نخواهد داشت چون اگر پنجره جابجایی پرسپولیس به صورت قانونی بسته باشد به هیچ عنوان امکان ثبت قرارداد بازیکنان وجود ندارد و مستندات هم در این رابطه ارسال شده است.

اشرف اضافه کرد: وقتی این پنجره بسته باشد به طور اتوماتیک سیستمی که برای آن تعبیه شده باز نمی گردد و امکان ثبت قرارداد جدید هم وجود ندارد و به عبارتی نمی توان آن قرارداد را رجیستر کرد.

مدیر رسانه ای باشگاه پرسپولیس ادامه داد: اما چون پنجره پرسپولیس تا زمان ثبت قرارداد جدید بازیکنان بسته نبوده بدون مشکل وارد سیستم شده اند و قرارداد بازیکنان جدید را ثبت نموده اند. اما بعد از تاریخ 13 سپتامبر که آخرین مهلت پرداخت طلب برانکو بود پنجره جابجایی باشگاه به صورت اتوماتیک در سیستم بسته شد. این موضوع را فیفا هم با ارسال نامه ای اعلام نموده بود.

وی اذعان داشت: تمام بازیکنانی که جذب باشگاه پرسپولیس شدند قبل از این تاریخ قراردادهای خود را ثبت نموده بودند. نیازی هم نیست که نگران باشیم چون تا آن تاریخ چیزی به ما اعلام نشده بود.

اشرف گفت: باشگاه النصر به دلیل سرمایه گذاری کلانی که انجام داده به دنبال پیگیری این پرونده است. از سویی در داخل کشور گزارش هایی غلط به نهاد کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال شد که این مسئولان و سران باشگاه عربستانی را به این فکر انداخت که می توانند از این موضوع استفاده نمایند.

وی در رابطه با احتمال کم شدن و یا بخشیده شدن محرومیت عیسی آل کثیر نیز گفت: برای موضوع این بازیکن یک لایحه دفاعی به فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال می گردد. با هیچ دلیلی نمی توان عیسی آل کثیر را محکوم و محروم کرد. رای صادر شده از سوی فیفا مبنی بر محرومیت شش ماهه آل کثیر بسیار سنگین و یک طرفه بود.

مدیر رسانه ای باشگاه پرسپولیس تاکید نمود: در فوتبال جهان بازیکنان دیگری هم بوده اند که حرکت مشابه عیسی آل کثیر را انجام داده اند و محروم هم نشده اند. اصلا به این بازیکنان کاری نداشتند و برچسب نژادپرستی هم به آنها نزدند. بعد از تحقیق درباره حرکت این بازیکنان وقتی متوجه شدند که تعمدی در کار نبوده هیچ محرومیتی برای آنها در نگرفتند. در رابطه با آل کثیر هم نباید چنین تصمیمی گرفته می شد.

اشرف بیان داشت: با توجه به لایحه ارسالی امید زیادی داریم که محرومیت این بازیکن یا به طور کامل بخشیده و یا اینکه بخش قابل توجهی از آن کم گردد. اگر کنفدراسیون فوتبال آسیا این لایحه دفاعی را نپذیرد ابتدا موضوع را با فیفا مطرح می کنیم و حتی ممکن است به دادگاه حکمیت ورزشی برویم.

وی در انتها گفت: مطرح کردن پرونده شکایت جدید از سوی باشگاه النصر چیزی جز شلوغ کاری نیست. ما مستندات خود را در این رابطه به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارائه نموده ایم. نه شلوغ کاری سعودی ها و نه تحرکات داخل کشور باعث نمی گردد که اتفاقی بیفتد. نکته کلیدی در شکایت جدید النصر این است که اگر ما واقعا از جابجایی محروم بودیم سیستم ثبت قرارداد باز نمی شد و این را هم قبلا گفتم.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 10650

به "باشگاه پرسپولیس: ارسال لایحه دفاعی به فیفا و AFC درباره آل کثیر ، النصر شلوغ کاری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باشگاه پرسپولیس: ارسال لایحه دفاعی به فیفا و AFC درباره آل کثیر ، النصر شلوغ کاری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید