معترضان در شیلی با لیزرهای جیبی پهپاد پلیس را سرنگون کردند

به گزارش سهندبلاگ، تصاویر مخابره شده از شیلی و اعتراضات این کشور نشان می دهد معترضان با همراهی هم و با استفاده از لیزرهای جیبی، یک پهپاد پلیس را مجبور به فرود کردند.

معترضان در شیلی با لیزرهای جیبی پهپاد پلیس را سرنگون کردند

به گزارش خبرنگاران آنلاین از ایسنا به نقل از دیلی میل، تصاویر منتشر شده از شیلی و اعتراضات مردم در پایتخت آن نشان می دهد حدود 40 تا 50 تن با استفاده از لیرزهای جیبی خود یک پهپاد پلیس ضد شورش را که بر فراز آنها در حرکت بود، هدف قرار داده اند.

راهپیمایی ها در شیلی که از اکتبر شروع شده، در نتیجه افزایش هزینه های مربوط به حمل و نقل است که در نهایت، این اعتراضات به راهپیمایی های گسترده تر علیه سیاست های اجتماعی و مالی منجر شده است.

  • شیلی قانون اساسی زمان پینوشه را به همه پرسی می گذارد

بر اساس آنچه از تصاویر مشهود است بعد از حدود 20 ثانیه که این پهپاد در معرض اشعه های سبز لیزرهای معترضان قرار می گیرد، دچار نقص فنی شده و به آرامی به سوی زمین حرکت می نماید و گرچه مدتی بعد ظاهرا کنترل خود را دوباره به دست می آورد اما پایان سقوط می نماید.

این که آیا لیزرهای جیبی توانایی ایجاد نقص فنی در پهپادها را دارند قطعی نیست. اما یکی از متخصصان این حوزه اعلام می نماید نقش لیزرها می تواند این باشد که جلوی دید دوربین های ناوبری آن را بگیرد و به این ترتیب کنترل کننده پهپاد از روی زمین نتواند آن را مهار کند و در عملکرد آن اختلال ایجاد گردد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 5469

به "معترضان در شیلی با لیزرهای جیبی پهپاد پلیس را سرنگون کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معترضان در شیلی با لیزرهای جیبی پهپاد پلیس را سرنگون کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید