خبرنگاران هشدار انگلیس درباره افزایش علائم مرتبط با ویروس کرونا در بچه ها

به گزارش سهندبلاگ، تهران- خبرنگاران- پزشکان خدمات بهداشت ملی انگلیس(ان.اچ.اس) هشدار داد، تعداد بچه ها پذیرفته شده در بخش مراقبت های ویژه به دلیل علائم التهاب ناشی از ویروس کرونا افزایش زیادی یافته است.

خبرنگاران هشدار انگلیس درباره افزایش علائم مرتبط با ویروس کرونا در بچه ها

روزنامه دیلی میل انگلیس روز دوشنبه گزارش داد، مقام های بهداشتی این کشور در پیامی به پزشکان عمومی هشدار دادند نگرانی های فزاینده ای درباره پدیدار شدن سندرم التهامی مرتبط با کووید-19 در بین بچه ها در بریتانیا بروز کرده است.

بر این اساس، به نظر می رسد در سه هفته گذشته تعداد بچه ها در همه رده های سنی که شرایط التهابی در آنها مشاهده شده است و به مراقبت ویژه نیاز دارند در لندن و دیگر مناطق بریتانیا افزایش یافته است.

از زمان آغاز همه گیری کرونا، بچه ها در معرض خبر جدی کووید-19 نبودند و تعداد کمی از آنها با ابتلا به کرونا تشخیص داده شدند و حتی آمار مرگ در بین آنها بسیار اندک بوده است.

مقاومت ظاهری جوانان در برابر این ویروس هفته ها پزشکان را گیج کرده است زیرا آنها بسیار در انتقال بیماری های مسری همچون آنفولانزا نقش دارند.

بچه های که با شرایط جدید رویت شده اند، عموما از دل درد و علائم دستگاه گوارش از جمله حالت تهوع و اسهال رنج می برند.

پزشکان شرایط بچه ها بستری شده را با سندرم شوک سمی و بیماری کاوازاکی مقایسه کرده اند که می توانند در کنار هم باعث التهاب شدید داخلی، تب و مسائل تنفسی شود که همگی از نشانه های کووید-19 است.

اما آزمایش کرونای بسیاری از بچه های که چنین علائمی را بروز داده اند منفی بوده که فرایند تشخیص را پیچیده و دشوارتر کرده است.

در پیام هشدار پزشکان انگلیسی از پزشکان عمومی درخواست شده بچه های را که در آنها علائمی همچون درد شکمی مشاهده می شود به عنوان یک مورد اورژانسی به بیمارستان ارجاع دهند.

دولت انگلیس از چهارم فروردین برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، با اعلام شرایط اضطراری، مقررات منع رفت وآمد را به اجرا گذاشت.

بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس پس از کسب بهبودی از ابتلا به کرونا و بازگشت به محل کار، بیماری کووید-19 را بزرگترین چالشی دانسته که این کشور پس از جنگ داشته است.

وی تاکید کرده باید به مقابله با این ویروس ادامه داد و هنوز زمان کاهش شرایط قرنطینه نرسیده است.

بر اساس آخرین آمار، شمار مبتلایان به کرونا در انگلیس تا به امروز به 152 هزار و 840 نفر رسیده که 20 هزار و 732 نفر از آنها جان باخته اند.

2023

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: ایرنا
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 8445

به "خبرنگاران هشدار انگلیس درباره افزایش علائم مرتبط با ویروس کرونا در بچه ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران هشدار انگلیس درباره افزایش علائم مرتبط با ویروس کرونا در بچه ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید