خبرنگاران خیرین و داوطلبان در خراسان جنوبی به کمک نیازمندان شتافتند

به گزارش سهندبلاگ، بیرجند - خبرنگاران - مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: طرح فرشتگان رحمت با همکاری خیرین و داوطلبان هلال احمر در 11 شهرستان این استان برای یاری به نیازمندان در دست اجرا است.

خبرنگاران خیرین و داوطلبان در خراسان جنوبی به کمک نیازمندان شتافتند

محمدرحیم شهرکمک روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: در چارچوب اجرای طرح فرشتگان رحمت داوطلبان خانه هلال غدیر قاینات با همکاری خیرین تعداد 170 بسته غذایی به ارزش 600 میلیون ریال بین نیازمندان توزیع شد.

وی اضافه کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا به همراه این سبدها یک بسته کمک های اولیه دارای ملزومات بهداشتی هم به نیازمندان اهدا شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: 120 جفت کفش، 70 ثوب مانتو، 90 ثوب لباس بچگانه و 80 ثوب شلوار و حدود 100 ثوب لباس مختلط به ارزش 230 میلیون ریال بین نیازمندان توزیع شده است.

وی ادامه داد: خیرین خانه هلال غدیر قاینات مبلغ 30 میلیون ریال برای اجرای این طرح به صورت نقدی کمک کردند که امیدواریم این فرایند در سراسر استان پایدار و محقق گردد.

شهرکمک گفت: جمعیت هلال احمر علاوه بر انجام رسالت های ذاتی کوشش می نماید در قالب طرح های مختلف کمک رسان نیازمندان باشد.

وی با بیان اینکه داوطلبان جمعیت هلال احمر طی سال در طرح های انسان محبت آمیز مشارکت می نمایند اضافه کرد: داوطلبان با عضویت در گروه های مختلف، خدمات متعددی به نیازمندان و اقشار کم برخوردار ارایه می دهند.

وی گفت: 110 بسته هم با مشارکت خیران اول هفته جاری در شهرستان فردوس توزیع شد که امیدواریم با توزیع این بسته ها در آستانه سال نو بتوانیم بخشی از مسائل جامعه هدف را در استان کاهش دهیم.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: با توجه به فرارسیدن سال نو و خیرات برای اموات، مردم می توانند با اقدامات نیکوکارانه خود در شکست هرچه زودتر ویروس کرونا مشارکت نمایند.

وی اضافه کرد: مردم می توانند با اهدای کمک های نقدی و غیرنقدی، نذورات مذهبی و جشن های خود به بیماران نیازمند و خانواده های آنان کمک نمایند.

شهرکمک گفت: خیران می توانند کمک های غیرنقدی شامل ماسک، مایع ضد عفونی و دستکش برای خانواده های بیمار و کم بضاعت را به پایگاه های جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی تحویل دهند و با کد دستوری #112* و حساب جمعیت هلال احمر نزد تمامی بانک ها با حساب 99999، شماره کارت: 9996-9999-3379-6104 نزد بانک ملت و شماره کارت: 9730-5025-6318-5894 نزد بانک رفاه کارگران کمک های نقدی خود را واریز نمایند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: ایرنا
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 7538

به "خبرنگاران خیرین و داوطلبان در خراسان جنوبی به کمک نیازمندان شتافتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران خیرین و داوطلبان در خراسان جنوبی به کمک نیازمندان شتافتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید