تصویر قالیباف از یک بیمار کرونایی و پرستار بیمارستان ، جهاد فقط در جبهه و جنگ نیست

به گزارش سهندبلاگ، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرامش درباره رسیدگی پزشکان به مبتلایان کرونا نوشت: همه پرستاران و پزشکان و اعضای دیگر کادر شبکه بهداشت و درمان امروز حقیقتا کار جهادی می نمایند.

تصویر قالیباف از یک بیمار کرونایی و پرستار بیمارستان ، جهاد فقط در جبهه و جنگ نیست

به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرآنلاین، محمدباقر قالیباف در صفحه اینستاگرام خود نوشت: برای عیادت از یک دوست به بیمارستانی در تهران رفتم. در آنجا از نزدیک دیدم که کادر درمانی چگونه دلسوزانه پروتکل مراقبت و اقدامات لازم را مو به مو و با صبر و حوصله برای همه مراجعه نمایندگان اجرا می نمایند. همه پرستاران و پزشکان و اعضای دیگر کادر شبکه بهداشت و درمان امروز حقیقتا کار جهادی می نمایند. جهاد فقط در جبهه و جنگ نیست. هر کسی که در خط مقدم مبارزه علیه هر تهدیدی علیه مردم ایران خدمت می نماید، جهادگر است. فرمانده و سرباز هم ندارد. جهادگر برای همه کار می نماید، همه. شما در بیمارستان نمی بینید که یک پرستار از حرفه و شغل، منش و تفکر شما بپرسد تا شما را درمان کند؛ جهادگری اینگونه است. من به سهم خودم از همه پرستاران، پزشکان و پرسنل درمانی کشور تشکر و قدردانی می کنم و از طرف همه مردم ایران به آنها خداقوت می گویم.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 7023

به "تصویر قالیباف از یک بیمار کرونایی و پرستار بیمارستان ، جهاد فقط در جبهه و جنگ نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویر قالیباف از یک بیمار کرونایی و پرستار بیمارستان ، جهاد فقط در جبهه و جنگ نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید