بازداشت کودک 11 ساله بحرینی به اتهام شرکت در تظاهرات

به گزارش سهندبلاگ، دادستان کل بحرین دستوار داد تا یک کودک 11 ساله به اتهام شرکت در اعتراضات نهمین سالروز قیام مردمی 14 فوریه بازداشت گردد.

بازداشت کودک 11 ساله بحرینی به اتهام شرکت در تظاهرات

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از العالم، دادستانی بحرین دیروز دوشنبه دستور بازداشت یک هفته ای امین رضا کودک 11 ساله بحرینی را به اتهام شرکت در تظاهرات صادر کرد.

بر اساس این گزارش، کودک 11 ساله بحرینی در چهاردهم فوریه همزمان با نهمین سالروز قیام مردمی بحرین، چند ساعت در بازداشتگاه به سر برد و همان روز با تعهدنامه والدینش به قید ضمانت آزاد شد، اما روز دوشنبه دادستانی دستور بازداشت یک هفته ای وی را صادر کرد.

ابتسام الصائغ از فعالان حقوقی بحرین در صفحه توئیتر خود نوشت که این کودک به مدت یک هفته به اتهام سیاسی، بازداشت شد تا تحقیقات درباره اتهامات او صورت بگیرد.

بسیاری از جوانان و نوجوانان و بچه ها بحرینی در نهمین سالروز انقلاب چهاردهم فوریه 2011، با وجود فضای خفقان و سرکوب حاکم بر این کشور تظاهرات کردند که در پی آن بیش از 13 نفر از جمله چند کودک بازداشت شدند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 6853

به "بازداشت کودک 11 ساله بحرینی به اتهام شرکت در تظاهرات" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازداشت کودک 11 ساله بحرینی به اتهام شرکت در تظاهرات"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید