وکیلی: افتخار می کنم که با تیم دورنا در لیگ برتر حضور دارم

به گزارش سهندبلاگ، به گزارش خبرنگاران، در دیدارهای هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر والیبال، تیم پیکان موفق شد با نتیجه سه بر یک تیم قعرنشین و بدون پیروزی دورنای ارومیه را شکست دهد.

وکیلی: افتخار می کنم که با تیم دورنا در لیگ برتر حضور دارم

محمد وکیلی سرمربی تیم والیبال دورنای ارومیه پس از شکست مقابل پیکان در جمع خبرنگاران درباره این بازی گفت: در دو هفته گذشته که مقابل دو تیم تهرانی سایپا و پیکان بازی داشتیم، بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم؛ این دو تیم از حریفان قدیمی در رقابت های لیگ برتر والیبال هستند و به تیم پیکان تبریک می گویم.

وی در ادامه اضافه کرد: به هر حال تیم پیکان، بازیکنان و کادر فنی خوبی در اختیار دارد. امروز بازیکنانم در ست اول و دوم عالی بودند و موفق شدند یک ست را نیز بگیرند.

وکیلی توضیح داد: خوشحالم که امروز از اواسط ست نخست، از یک بازیکن 16 ساله استفاده کردم و او نیز بازی خوبی را به نمایش گذاشت، چرا که او می تواند آینده خوبی برای پست پشتِ خط زن والیبال ایران باشد. هدف ما این است که در این بازی ها به گونه ای بازی کنیم که حرکت رو به جلو داشته باشیم و با معرفی بازیکنان آینده دار، به آینده والیبال نیز یاری کنیم.

سرمربی تیم والیبال دورنای ارومیه در خاتمه گفت: از بازیکنانم راضی هستم چرا که تا آخرین لحظه جنگیدند. همانطور که در هفته گذشته گفتم افتخار می کنم که با این بازیکنان نوجوان در لیگ برتر حضور دارم و هدف ما این است تا بازیکنان خوبی را تحویل والیبال بدهیم.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 348

به "وکیلی: افتخار می کنم که با تیم دورنا در لیگ برتر حضور دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وکیلی: افتخار می کنم که با تیم دورنا در لیگ برتر حضور دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید