مجید علی کمک: سال جاری پخته تر از سال گذشته بازی می کنم، می گویند بازی در اهواز برای من خوش یمن است

به گزارش سهندبلاگ، مجید علی کمک، مهاجم تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: شرایطم در این فصل بهتر از فصل گذشته است و پخته تر بازی می کنم.

مجید علی کمک: سال جاری پخته تر از سال گذشته بازی می کنم، می گویند بازی در اهواز برای من خوش یمن است

مجید علی کمک در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران با ابراز خرسندی از برتری تیمش برابر استقلال خوزستان گفت: بازی سختی بود و زمین نامناسب استادیوم غدیر هم کار ما را سخت تر نموده بود. با این حال ما برد مهمی را در اهواز به دست آوردیم و با توجه به اینکه قسمتی از مسائل مالی مان هم حل شد، هفته خوبی را پشت سر گذاشتیم.

وی که در این بازی سومین گل خودش را به ثمر رساند، در این خصوص گفت: خوشحالم که برای تیمم گل زدم. گل من نتیجه زحمات دیگر بازیکنان بود. من در بازی با فولاد و پدیده هم گل زدم. خوشبختانه دوباره در اهواز گل زدم. برخی می گویند اهواز برای من خوش یمن است، ولی خودم معتقدم که معمولاً در اهواز خوب بازی نمی کنم. البته خدا را شکر که گل زدم و این بازی را هم بردیم.

مهاجم تیم فوتبال پارس جنوبی جم در رابطه با مقایسه عملکردش نسبت به سال گذشته و اینکه دوست دارد در کدام پُست بازی کند، گفت: وضعیت من نسبت به پارسال بهتر است و حتی پخته تر بازی می کنم. من سال جاری هم به عنوان وینگر بازی کردم و هم مهاجم نوک بودم. خودم بازی به عنوان مهاجم را دوست دارم، اما در این زمینه تابع تصمیم سرمربی تیم هستم.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 28

به "مجید علی کمک: سال جاری پخته تر از سال گذشته بازی می کنم، می گویند بازی در اهواز برای من خوش یمن است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجید علی کمک: سال جاری پخته تر از سال گذشته بازی می کنم، می گویند بازی در اهواز برای من خوش یمن است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید