علی خطیر: بخشی از عدم موفقیت گرو و نیومایر به خاطر فشار طرفداران بود، شفر یک مربی به باشگاه معرفی نموده است

به گزارش سهندبلاگ، علی خطیر، معاون ورزشی باشگاه استقلال معتقد است بخشی از عملکرد ناموفق الحاجی گرو و مارکوس نیومایر، به دلیل فشار طرفداران این تیم بود.

علی خطیر: بخشی از عدم موفقیت گرو و نیومایر به خاطر فشار طرفداران بود، شفر یک مربی به باشگاه معرفی نموده است

به گزارش خبرنگاران ، علی خطیر درباره عملکرد باشگاه استقلال در نقل و انتقالات نیم فصل گفت: کارگزاران بازیکنان به دنبال این هستند توسط رسانه هایی که با آنها ارتباط دارند، قیمت بازیکنان را جابجا نمایند و مثلاً قیمت بازیکنی به ارزش 10 میلیون تومان را به 50 میلیون تومان برسانند. همانطور که فتحی (سرپرست باشگاه استقلال) گفت، سیاست باشگاه تا انتهای فصل بر این است که کلامی در این باره صحبت نکنیم تا فصل نقل و انتقالات را در آرامش و سکوت به سرانجام برسانیم.

وی ادامه داد: هر روز، نام 10 بازیکن برای انتقال به تیم استقلال مطرح می گردد. من و همکارانم در باشگاه، تا سرانجام فصل نقل و انتقالات در این باره صحبت نمی کنیم و اگر تصمیمی گرفته گردد، در سایت باشگاه استقلال اطلاع رسانی خواهد شد. امیدوارم سایر باشگاه ها نیز چنین سیاستی داشته باشند تا از افزایش قیمت بازیکنان و سوءاستفاده دلالان جلوگیری گردد.

معاون ورزشی باشگاه استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا لیست خروجی تیم استقلال معین شده است یا خیر، توضیح داد: به شکلی که همه انتظار دارند و اینکه بازیکنان مد نظر کادر فنی مطابق لیستی از استقلال بروند یا به تیم بیایند، نداریم. لیست تیم بر مبنای مذاکرات مان با بازیکنان مورد نظرمان معین می گردد.

خطیر که با برنامه و اما ورزش رادیو جوان گفت وگو می کرد، درمورد جدایی الحاجی گرو و مارکوس نیومایر از تیم استقلال اعلام نمود: این دو، بازیکنان خوب و باکیفیتی بودند که با درخواست سرمربی به تیم اضافه شدند. گرو در لیگ قهرمانان اروپا بازی نموده بود و نیومایر در آموزشگاه باشگاه منچستریونایتد حضور داشت. این دو بازیکن اما نتوانستند کیفیت لازم را ارائه نمایند که بخشی از آن به خاطر فشار طرفداران بود. چون آنها، گرو را با تیام مقایسه می کردند.

وی با بیان اینکه باشگاه با پرداخت حقوق گرو و نیومایر تا ماه دسامبر، قراردادشان را فسخ کرد، گفت: نزدیک به یک ماه با این دو بازیکن مذاکره کردیم و مبالغ قرارداد دو بازیکن هم بالا بود. گرو و نیومایر دو ماه حقوق نگرفته بودند و شرایط فسخ یک جانبه را داشتند، اما قراردادها را به صورت دوجانبه فسخ کردیم. فسخ دوجانبه برای ما خیلی مهم بود چون پرونده های زیادی بابت این مسائل در استقلال و فوتبال ایران داشتیم. ما هنوز درگیر پرونده های رابسون جانواریو، بویان و پروپیچ هستیم و امیدوارم دیگر هزینه های زیادی بابت بازیکنان پرداخت نکنیم. چون باید این مبلغ را از بیت المال بدهیم.

معاون ورزشی باشگاه استقلال درخصوص تقویت کادر فنی این تیم گفت: شفر یک مربی را به باشگاه معرفی نموده که این موضوع در کمیته فنی باشگاه مطرح خواهد شد. در صورت تأیید و صلاحدید کمیته فنی، مذاکرات با این مربی انجام می گردد تا از نیم فصل دوم، به کادر فنی بیاید.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 227

به "علی خطیر: بخشی از عدم موفقیت گرو و نیومایر به خاطر فشار طرفداران بود، شفر یک مربی به باشگاه معرفی نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی خطیر: بخشی از عدم موفقیت گرو و نیومایر به خاطر فشار طرفداران بود، شفر یک مربی به باشگاه معرفی نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید