درودگر: عزمی برای پرداخت حق پخش وجود ندارد، دو مرحله به باشگاه ها پرداختی داشتیم

به گزارش سهندبلاگ، مدیر بخش بازاریابی سازمان لیگ می گوید برای وصول حق پخش با صداوسیما مذاکره داشتند اما هیچ عظمی برای پرداخت این پول وجود ندارد.

درودگر: عزمی برای پرداخت حق پخش وجود ندارد، دو مرحله به باشگاه ها پرداختی داشتیم

صادق درودگر در گفت وگو با خبرنگاران درباره سپرده شدن فراوری محتوای لیگ برتر به شرکت تیراژه فیلم اظهار کرد: فراوری محتوای لیگ برتر در همان قراردادی که برای تبلیغات محیطی امضا شد به شرکت مورد نظر واگذار شده است. تمام پخش های اینترنتی و هایلایت بازی ها در اختیار این شرکت است.

او در پاسخ به این سوال که آیا حق پخش لیگ برتر هم به شرکت تیراژه فیلم واگذار شده است، شرح داد: حق پخش به این شرکت واگذار نشده است. ما در حال مذاکره و پیگیری از سوی صداوسیما هستیم اما متاسفانه تا این لحظه به هیچ نتیجه ای نرسیده ایم. به طور کلی هیچ عظمی برای پرداخت و دریافت حق پخش وجود ندارد. مبلغ حق پخش با کارشناسی اعضای هیات علمی دانشکده مدیریت دانشگاه تهران معین شده است، بیشتر از 400 میلیارد تومان است.

مدیر بازاریابی سازمان لیگ درباره سازوکار سپردن فراوری محتوا به سایت ها و برنامه های ورزشی مانند برنامه 90، گفت: سایت ها باید با اخذ مجوز از این شرکت اقدام به انتشار هایلایت بازی ها نمایند. البته آن ها با سازمان لیگ قرارداد امضا می نمایند. همه برنامه ها و سایت های ورزشی اگر تابع قانون و مقررات هستند و اگر به فوتبال احترام می گذارند شامل این موضوع می شوند. خود رسانه ها می توانند از محل حق انتشار محتوا که به آن ها داده می گردد، درآمدزایی نمایند. سایت ها و برنامه ها برای دریافت حق انتشار فراوری محتوا باید با بخش بازاریابی سازمان لیگ و شرکت تیراژه فیلم مذاکره نمایند و سپس با سازمان لیگ قرارداد امضا نمایند.

درودگر در ادامه درباره آخرین وضعیت فعالیت شرکت تیراژه فیلم در بخش تبلیغات محیطی اظهار کرد: طبق قرادادی که با این شرکت امضا شده، آن ها موظفند تا بالای 85 میلیارد تومان از محل تبلیغات محیطی درآمدزایی نمایند. در حال حاضر در بخش تبلیغات محیطی بالای 85 میلیارد تومان قرارداد ارسال شده و بیش از دو سوم آن نهایی شده است و مسئله ای از این بابت وجود ندارد. همچنین تاکنون دو مرتبه البته اندک به باشگاه های طلبکار از منابع تبلیغات محیطی پرداختی داشتیم و ماه بعد هم سومین مرحله از پرداخت صورت می گیرد. عزم سازمان لیگ برای حمایت از باشگاه های جدی است و با هر سر رسید چک های دریافتی و تسویه با شرکت کارگزار، اداره دارایی و بیمه تامین اجتماعی به آنها پرداخت خواهیم داشت.

او در انتها درباره آخرین وضعیت پرونده تبلیغات محیطی فصل گذشته لیگ برتر که در اختیار شرکت امین سیمای کیش بود، شرح داد: داوری که ما معرفی کردیم، شرکت امین سیما موافقت نکرد و داوری هم که آن ها معرفی کردند، ما قبول نکردیم. در حال حاضر ما به کانون کارشناسان نامه زده ایم تا آن ها داور معرفی نمایند البته برخی موانع مربوط به سنوات گذشته مانع پیگیری بود که با کوشش آقایان بهاروند، کشوری و قنبرزاده مرتفع گشت.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 107

به "درودگر: عزمی برای پرداخت حق پخش وجود ندارد، دو مرحله به باشگاه ها پرداختی داشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درودگر: عزمی برای پرداخت حق پخش وجود ندارد، دو مرحله به باشگاه ها پرداختی داشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید