تانک روس و اسنایدر آمریکایی در فینال 97 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی دنیا

به گزارش سهندبلاگ، فینالیست های دو وزن پایانی مسابقات کشتی آزاد 2018 قهرمانی دنیا تعیین شدند.

تانک روس و اسنایدر آمریکایی در فینال 97 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی دنیا

به گزارش خبرنگاران، دیدارهای نیمه نهایی اوزان 70 و 97 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی دنیا در بوداپست مجارستان برگزار گردید که در وزن 97 کیلوگرم دو قهرمان دنیا و المپیک یعنی عبدالرشید سعدالله یف از روسیه و کایل اسنایدر از آمریکا به فینال رسیدند.

در نیمه نهایی وزن 97 کیلوگرم، عبدالرشید سعدالله یف ملقب به تانک روس موفق شد الیزبار اودیکادزه از گرجستان را با حساب 10 بر صفر شکست دهد و فینالیست گردد. حریف او در فینال کایل اسنایدر آمریکایی است که توانست پاولو اولینیک کشتی گیر اوکراینی الاصل مجارستان را 3 بر صفر شکست دهد. اسنایدر با این که فینالیست شد اما آمادگی بسیار بالایی نداشت اما شاید تا مسابقه فینال که فردا شب است، شرایطش تغییر کند.

در این وزن مجتبی گلیج ملی پوش ایران بود که در همان دور نخست 10 بر صفر به اصلانبک آلبوروف از آذربایجان باخت و حذف شد. آلبوروف در یک چهارم نهایی و در ثانیه های پایانی مغلوب اودیکادزه شد.

همچنین در وزن 70 کیلوگرم، ماگومد رسول گاژی ماگومدوف از روسیه و آدام باتیروف کشتی گیر اوکراینی الاصل بحرین فینالیست شدند. گاژی ماگومداف در نیمه نهایی 3 بر یک زورابی یاکوبیشویلی قهرمان 2017 دنیا در 65 کیلوگرم از گرجستان را برد و باتیروف 10 بر صفر آندری کوتیاکوفسکی از اوکراین را مغلوب کرد.

در این وزن یونس امامی در همان دور اول به تیموراز سالکازانوف از اسلواکی 7 بر 7 و در ثانیه پایانی باخت و از دور مسابقات کنار رفت تا ایران در روز پایانی مسابقات کشتی آزاد شانس مدال نداشته باشد.

تا ساعتی دیگر عزت الله اکبری در 79 و علیرضا کریمی در 92 کیلوگرم برای کسب مدال برنز به روی تشک می روند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 22

به "تانک روس و اسنایدر آمریکایی در فینال 97 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تانک روس و اسنایدر آمریکایی در فینال 97 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید