گزینه استقلال به لیگ استرالیا پیوست

به گزارش سهندبلاگ، ما به دنبال مهاجمی خیلی خوب بودیم و بسیار خوشحالیم که گری هوپر را استخدام کردیم. او بازیکنی برجسته و شاخس است که به ما یاری خواهد نمود و شک ندارم طرفداران از عملکرد او هیجان زده خواهند شد.

گزینه استقلال به لیگ استرالیا پیوست

گری هوپر مهاجم 31 ساله انگلیسی که مورد توجه استقلال بود، به تیم والنینگ فونیکس استرالیا پیوست.

به گزارش ورزش سه، پس از این که مذاکرات استقلال با گری هوپر راه به جایی نبرد، او خیلی سریع به دیگر پیشنهادش پاسخ مثبت داد و با امضای قراردادی به تیم والنینگ فونیکسس پیوست؛ تیمی در A-League استرالیا که هفته آینده بازی حساسی با اف سی سیدنی خواهد داشت.

مدیرعامل این باشگاه با اعلام رضایت کامل نسبت به این خرید عنوان نمود: ما به دنبال مهاجمی خیلی خوب بودیم و بسیار راضییم که گری هوپر را استخدام کردیم. او بازیکنی برجسته و شاخس است که به ما یاری خواهد نمود و شک ندارم طرفداران از عملکرد او هیجان زده خواهند شد.

گری هوپر که در مقطعی گزینه تیم پرسپولیس هم بود، با زدن 198 گل در لیگ های مختلف صاحب رکوردی ویژه است. او گلزنی در لیگ برتر، چمپیونشیپ، لیگ دسته دوم، FA کاپ، لیگ قهرمانان اروپا، لیگ اسکاتلند، جام حذفی اسکاتلند، یورو لیگ و... را تجربه کرد و مهاجمی شناخته شده محسوب می گردد.

وی فوتبالش را از تیم تاتنهام هاتسپر شروع کرد و سپس پیراهن تیم هایی چون گریز اتلتیک، سوثند یونایند و... را هم پوشید.

هوپر در سال 2008 با امضای قراردادی به لیگ اسکاتلند و تیم سلتیک پیوست و سطح جدیدی از دوران فوتبال خود را تجربه کرد. وی در سال نخست قرارداد عنوان آقای گلی را کسب کرد و همچنین با سلتیک به قهرمانی جام حذفی دست یافت.

او در مورد پیوستن به فونیکس گفت: بسیار راضی هستم و این را یک چالش جدید در فوتبال خود می دانم. من واقعا از این که بخشی از تیم والنینگ فونیکس هستم، هیجان زده ام.

این تیم بازی بعدی اش را در مقابل اف سی سیدنی برگزار خواهد نمود اما گری هوپر از بازی با پرث گلوری به جمع بازیکنان اضافه می گردد. به گفته رسانه های استرالیایی، هوپر شماره 88 را در تیم جدیدش در اختیار خواهد داشت.

او هفته گذشته مذاکرات زیادی با مدیران استقلال انجام داد اما در نهایت حضورش در تهران منتفی شد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: عصر ایران
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 4624

به "گزینه استقلال به لیگ استرالیا پیوست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزینه استقلال به لیگ استرالیا پیوست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید