کیک بوکسینگ کاران کرمانی و کسب 7 مدال رنگارنگ

به گزارش سهندبلاگ، تیم آموزشگاه مردان مبارز استان کرمان به مربیگری مهران معصومی و سعادت شرفی پور در بیست و دومین دوره مسابقات الیت کیک بوکسینگ قهرمانی کشور پیروز به کسب شش مدال طلا و یک نقره شد.

کیک بوکسینگ کاران کرمانی و کسب 7 مدال رنگارنگ

مهران معصومی، نماینده سبک الیت کیک بوکسینگ استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار ، گفت: بیست و دومین دوره مسابقات الیت کیک بوکسینگ قهرمانی کشور با حضور 530 ورزشکار از 16 استان از کشور در چهار رده سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به مدت دو روز در استادیوم شهید مجدیان شهرستان دزفول برگزار گردید.

او با اعلام اینکه این مسابقات به مناسبت یادواره قهرمان فقید علیرضا اکبری برای نخستین بار در استان خوزستان برگزار گردید، اضافه کرد: در انتها این رقابت ها، تیم آموزشگاه مردان مبارز استان کرمان به مربیگری مهران معصومی و سعادت شرفی پور پیروز به کسب شش مدال طلا و یک نقره شد.

معصومی توضیح داد: بر این اساس، علی اکبر ملک محمدی در وزن 22 کیلوگرم رده نونهالان، دانیال محمودی در وزن 33 کیلوگرم رده نوجوانان، امیرحسین محمدی در وزن 36 کیلوگرم رده نوجوانان، سجاد یاراحمدی در وزن 51 - کیلوگرم جوانان، رضا خضری در وزن 60 کیلوگرم بزرگسالان و مهران معصومی در وزن 70 - کیلوگرم بزرگسالان بر سکوی نخست ایستادند و عقیل ملک محمدی در وزن 26 کیلوگرم نونهالان نیز دوم شد.

وی یادآور شد: برگزیدگان این رقابت ها برای حضور در مسابقات جهانی معرفی می شوند.

ب

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 2803

به "کیک بوکسینگ کاران کرمانی و کسب 7 مدال رنگارنگ" امتیاز دهید

1 کاربر به "کیک بوکسینگ کاران کرمانی و کسب 7 مدال رنگارنگ" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیک بوکسینگ کاران کرمانی و کسب 7 مدال رنگارنگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید