یاری حال والیبال خواهم بود، به عنوان عضو هیات رئیسه برگشتم

به گزارش سهندبلاگ، به گزارش خبرنگاران، با حکم وزیر ورزش و جوانان محمود افشاردوست به عنوان کارشناس خبره فدراسیون والیبال منصوب شد که بر اساس اساسنامه فدراسیون های ورزشی، کارشناس خبره به عنوان یکی از اعضای هیئت رئیسه لحاظ می گردد.

یاری حال والیبال خواهم بود، به عنوان عضو هیات رئیسه برگشتم

محمود افشار دوست در تبادل نظر با خبرنگاران در پاسخ به این سوال که انتظار می رفت شما به عنوان دبیر فدراسیون به والیبال باز شد چه شد که به عنوان کارشناس خبره معرفی شدید گفت: زمانی که بحث انتخابات فدراسیون والیبال مطرح شد برای حضور در انتخابات با داورزنی صحبت کردم و برای ثبت نام از او پاسخ مثبت دریافت کردم. در آن مقطع تعیین نبود که داورزنی بخواهد مجدداً به فدراسیون والیبال بازگردد. وقتی داورزنی تصمیم به شرکت در انتخابات گرفت با توجه به اینکه تجربه خوبی داشت از حضور در انتخابات کناره گیری کردم.

وی ادامه داد: طبیعی است که صحبت هایی میان من و داورزنی رد و بدل شده باشد و سپس تصمیم به کناره گیری گرفتم. داورزنی تجربه زیادی دارد و من به نفع داورزنی از انتخابات انصراف دادم.

افشاردوست تاکید نمود: برآوردم این بود با توجه به همکاری 7 ساله ام در کنار داورزنی مدت زمانی که به عنوان رئیس فدراسیون فعال بود با بازگشت او، من نیز به فدراسیون بازگردم اما به هر حال داورزنی رئیس فدراسیون است و افراد کنار خودش را انتخاب می نماید. انتخاب او، نفرات دیگر بود و من برای دوستان آرزوی موفقیت دارم.

کارشناس خبره فدراسیون والیبال اظهار کرد: پیش از عید جلسه ای با حضور داورزنی برگزار گردید و قرار بر این شد تا من به عنوان کارشناس خبره در هیئت رئیسه حضور داشته باشم. به هر حال من به والیبال علاقه مند هستم و با پوست و گوشت این ورزش را لمس نموده ام. تا جایی که بتوانم به والیبال یاری خواهم کرد. البته این سمت اجرایی نیست. بیشتر در جلسات هیئت رئیسه که ماهی یک بار برگزار می گردد، شرکت خواهم کرد.

افشاردوست در پاسخ به این سوال که تکلیف سرمربی تیم ملی چه زمانی تعیین می گردد گفت: روز سه شنبه جلسه هیئت رئیسه برگزار می گردد. احتمالاً جمع بندی هم اندیشی در این جلسه مطرح خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 8921

به "یاری حال والیبال خواهم بود، به عنوان عضو هیات رئیسه برگشتم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یاری حال والیبال خواهم بود، به عنوان عضو هیات رئیسه برگشتم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید