کریم انصاری فرد: قهرمانی در آسیا رؤیای ماست

به گزارش سهندبلاگ، کریم انصاری فرد، مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان با بیان قهرمانی در آسیا رؤیای ماست گفت که اعضای این تیم از تمام قدرت خود برای شکست ژاپن استفاده خواهند کرد.

کریم انصاری فرد: قهرمانی در آسیا رؤیای ماست

به گزارش خبرنگاران کریم انصاری فرد در گفت وگو با سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) درباره دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل ژاپن در نیمه نهایی جام ملت های آسیا گفت: قهرمانی در جام ملت های آسیا تمام رؤیای ماست و برای مردم ایران کوشش می کنیم. می توانیم رؤیای همه آنها را تعبیر کنیم. توانایی های ژاپن در آسیا بر کسی پوشیده نیست و همه می دانند آنها چه تیم خوب و قدرتمندی دارند. ما هم در دیدارهای قبلی نشان دادیم تیم مقتدری در اختیار داریم.

وی با اشاره به آمادگی ملی پوشان کشورمان برای دیدار مقابل ژاپن توضیح داد: می خواهیم در این مسابقه از همه انرژی و توانایی های فنی خود استفاده کنیم. امیدوارم در خاتمه بازی، جشن صعود به فینال رقابت ها را در استادیوم بگیریم. ژاپن هم می خواهد به فینال مسابقات راه یابد و فکر می کنم دیدار بسیار سختی در پیش خواهد بود. همان طور که گفتم، از تمام قدرت خود برای رسیدن به فینال استفاده می کنیم.

مهاجم تیم ملی کشورمان در ادامه از علی دایی تمجید کرد و گفت: دایی یکی از اسطوره های فوتبال ایران است. همه اسطوره ها و پیشکسوتان فوتبال کشورمان همواره از تیم ملی حمایت نموده اند. از دایی درخواست می کنم که در بازی مقابل ژاپن کنار ما باشد. او همان طور که همواره از ما حمایت نموده، در این بازی به ما انرژی مثبت دهد. من و دایی همشهری هستیم و او مرا به فوتبال معرفی کرد. من الآن هم شماره دایی را می پوشم و از او خواهش می کنم که در این مسابقه کنار ما باشد.

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی ایران از ساعت 17:30 فردا (دوشنبه)، در مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا و در استادیوم هزاع بن زاید، به مصاف تیم ملی ژاپن می رود.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 459

به "کریم انصاری فرد: قهرمانی در آسیا رؤیای ماست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کریم انصاری فرد: قهرمانی در آسیا رؤیای ماست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید