کارگردان فیلم سینمایی کشتارگاه : سراغ دلارهای چمدانی رفتیم

به گزارش سهندبلاگ، کارگردان فیلم سینمایی کشتارگاه گفت: تحقیقات را آغاز کردیم. سراغ دلار های چمدانی رفتیم. در این راستا به قاچاق گوشت گوسفند رسیدیم.

کارگردان فیلم سینمایی کشتارگاه : سراغ دلارهای چمدانی رفتیم

به گزارش خبرنگاران، نشست فیلم سینمایی کشتارگاه به کارگردانی عباس امینی پس از نمایش این فیلم در پردیس ملت برگزار گردید.

بنا بر این گزارش، عباس امینی کارگردان این فیلم درباره شکل گیری ایده کشتارگاه گفت: تحقیقات را آغاز کردیم. سراغ دلارهای چمدانی رفتیم. در این جهت به قاچاق گوشت گوسفند رسیدیم.

حسین فرخ نژاد نویسنده فیلم درباره اینکه آیا این داستان نمونه واقعی داشته گفت: بله طبیعتا وجود دارد. بعضی از کاراکترهای آن از دوستانم هستند. معمولا کسانی که دیپورت می شوند دچار مشکلاتی از این قبیل می شوند. خودم بچه آبادان هستم و با آنجا آشنایی خوبی دارم.

نوروزبیگی تهیه نماینده فیلم درباره نحوه اکران کشتارگاه اعلام کرد: اتفاقا در همین روزها قراداد اکران را بسته ایم. برنامه ریزی پخش اجرا شده است. همواره در همان مراحل فراوری به فکر اکران هستیم.

عباس امینی کارگردان فیلم درباره تجربه کارگردانی کشتارگاه شرح داد: به تفکیک فیلم هنری و فیلم هایی با حضور بازیگران مطرح قائل نیستم. هر چهار فیلمی که ساخته ام طبیعتا بخشی از آن هنر بوده است! وقتی از باران کوثری برای حضور در این فیلم دعوت نموده ام قطعا به فروش فیلم هم توجه داشته ام.این فیلم داستان و قصه نویی دارد و تکراری نیست.

باران کوثری بازیگر کشتارگاه درباره حضور بازیگران چهره در فیلم هایی که نگاه هنری دارند اعلام کرد: نگاه فیگوری به بازیگر بی انصافی است. شاید فیلمساز نقشی نوشته که به بازیگر حرفه ای احتیاج دارد.

عباس نعمتی با اشاره به تجربیات دیگرش درسینما و علت حضور این فیلم در بحش نگاه نو گفت:اصرار برای اکران فیلمم در بخش نگاه نو را نمی فهمم. متاسفانه درباره فیلم ما این رخ داد و من فیلم اولی حساب شدم.

امیرحسین فتحی بازیگر کشتارگاه درباره تجربه حضورش در این فیلم گفت: با کارگردان جلساتی گذاشتیم و سعی کردم به نقش نزدیک شوم.

نعمتی هم درباره این سوال اعلام کرد: امیرحسین فتحی سبقه تئاتری دارد. او اصولا آدم کم حرفی است.

فتحی ادامه داد: چه در ایران و چه زمانی که خارج از کشور بودم همواره دوست داشتم که در تئاتر حضور داشته باشم و محدود به سینما نباشم.

وی اضافه نمود: افتخار می کنم که در سریال پدرم بازی کردم و اگر موقعیتی پیش بیاید حتما بازهم با او همکاری می کنم.

مهرشاد ملکوتی صدابردار فیلم درباره بعضی ایرادات صدای پخش شده از فیلم در زمان اکران گفت:میزان لول و چیزی که در سالن شنیده شده متفاوت است. در سالن مشکلاتی وجود داشت که البته مسوولان سالن قبول نمی نمایند. قصد این را داشتیم در جاهایی تحت فشار قرار دریافت کاراکتر را به مخاطب منتقل کنیم.

امیرحسین فتحی با اشاره به برخورد امیر در فیلم با متولی گفت: نظرم وقتی جوانی با این شرایط درگیر یک فساد می گردد فکر می نماید فقط خودش است. به نظرم این اتفاق و کاری که در مقابل شخصیت متولی کرد طبیعی بود.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 6721

به "کارگردان فیلم سینمایی کشتارگاه : سراغ دلارهای چمدانی رفتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگردان فیلم سینمایی کشتارگاه : سراغ دلارهای چمدانی رفتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید