پیشنهاد ازدواج راهنما به دونده در پیست دو و میدانی

به گزارش سهندبلاگ، راهنمای دونده پارالمپیکی به دختر مورد علاقه خود در خط انتها در مقابل دوربین های تلویزیونی پیشنهاد ازدواج داد.

پیشنهاد ازدواج راهنما به دونده در پیست دو و میدانی

به گزارش خبرنگار، مسابقات پارالمپیک توکیو برای یکی از دوندگان زن با یک اتفاق جالب همراه بود. کیولا نیدریا پریرا سمدو دونده دو سرعت کشور کیپ ورد اگرچه از صعود به مرحله نیمه نهایی بازماند، اما مسابقات پارالمپیک برای او تبدیل به خاطره ای ماندگار شد.

در حالی که کیولا با رسیدن به خط پایان از صعود به مرحله بعدی بازمانده بود با سورپرایز جالب راهنمایش روبرو شد. مانوئل آنتونیو راهنمای کیولا روی پیست دو و میدانی بر زمین زانو زد و در حالی که یک حلقه در مقابل این زن گرفته بود از وی درخواست ازدواج کرد. این پیشنهاد غافلگیرانه در مقابل دوربین های تلویزیون ضبط شد و تصاویر آن پس از انتشار در شبکه های اجتماعی مورد توجه کاربران قرار گرفت.

تصاویر منتشر شده لحظه ای را نشان می دهد که راهنمای این ورزشکار دو 200 متر زنان پس از مسابقه وی در روز چهارشنبه به وی درخواست ازدواج می دهد. در همین لحظه ورزشکاران دیگری که در کنار این دو ورزشکار حضور دارند به همراه تماشاگران با تشویق کردن این لحظه بیادماندنی را جشن می گیرند.

حساب توئیتر بازی های پارالمپیک با انتشار یکی از این تصاویر نوشت: باشد که این دو تمام عمر را در کنار هم و با هم بدوند. گفتنی است؛ برخی از دوندگانی دارای مشکل بینایی در کنار یک راهنما و طنابی که به پای آن ها بسته شده مسابقه می دهند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 15154

به "پیشنهاد ازدواج راهنما به دونده در پیست دو و میدانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد ازدواج راهنما به دونده در پیست دو و میدانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید