پیغام رئیس ورزش های دانشگاهی خطاب به ورزشکاران

به گزارش سهندبلاگ، به گزارش خبرنگاران از کره جنوبی، کلودیو گالین در مراسم افتتاحیه بیست و هشتمین دوره مسابقات ورزشی دانشجویان جهان طی سخنانی با تاکید بر لزوم همدلی و همراهی هر چه بیشتر میان عموم مردم جهان خطاب به ورزشکاران شرکت کننده در این رقابتها گفت: این شما هستید که می توانید با دوستی و ارائه زیبایی ها در عین رقابت با همدیگر جهان را پر از صلح و آشتی کنید و این کاری است که از دست سیاستمداران و صاحبان قدرت بر نمی آید.

پیغام رئیس ورزش های دانشگاهی خطاب به ورزشکاران

رئیس فدراسیون ورزش های دانشگاهی با تمجید از میزبانی بسیار خوب شهر گوانجو کره جنوبی از این رقابتها اظهار داشت: از اینکه این مسابقات در شهر فرهنگ و هنر برگزار می گردد، بسیار خرسندم و امیدوارم شاهد رقابتهای زیبا و جذبی باشیم.

در ادامه، سوگندنامه ورزشکاران و داوران در این مراسم قرائت شد که در بخشی از آن بر رعایت عدالت و دوستی در عین رقابت تاکید شده بود. همچنین سرود ویژه فدراسیون ورزش های دانشگاهی در این مراسم نواخته و پرچم این فدراسیون هم برافراشته شد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 3921

به "پیغام رئیس ورزش های دانشگاهی خطاب به ورزشکاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام رئیس ورزش های دانشگاهی خطاب به ورزشکاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید