پیام احساسی رئیس بارسلونا به لیونل مسی خبرنگاران

به گزارش سهندبلاگ، مراسم معارفه خوان لاپورتا، رئیس جدید بارسلونا امشب برگزار گشت.

پیام احساسی رئیس بارسلونا به لیونل مسی خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، موانع ضمانت های مالی پیش پای خوان لاپورتا برداشته شده و او رسما به عنوان رئیس جدید باشگاه بارسلونا کار خود را آغاز کرد. حالا خوان لاپورتا در مراسم معارفه خود و در شرایطی که لیونل مسی نیز در بین حضار دیده می شد، خطاب به او گفت که قطعا اجازه جدایی این بازیکن را نمی دهد.

خوان لاپورتا گفت: در دوره اول حضورم در بارسلونا بهترین بازیکنان تاریخ باشگاه را در اختیار داشتیم، اما اگر پیروز شدیم دلیلش ثبات حاکم در باشگاه بود. این اتحاد بارسلونا است که به تیم ثبات می بخشد و من از همه در این باشگاه دعوت می کنم که به کمکی که می توانند به ما بکنند باشند. من برای تصمیم سازی در مورد مسائلی مانند حفظ لیونل مسی در این سمت هستم. نکته مثبت حضور مسی در باشگاه است و خودش نیز این موضوع را می داند.

مسی از علاقه من نسبت به خودش آگاه است. لیونل، ما برای نگه داشتن تو در اینجا هر کاری لازم باشد انجام خواهیم داد. می دانی که نمی توانی بارسلونا را ترک کنی. ما به تنهایی قادر به انجام این کار نخواهیم بود. همانطور که در سرود باشگاه آمده، ما کنار هم قوی هستیم.

وقتی شیوع بیماری کرونا پایان یافت درآمدزایی باشگاه آغاز شده و. این مسائل برطرف خواهد شد. برای دفاع از باشگاه زندگی کرده و نفس می کشیم و ما تا آنجا که ممکن است به سمت این هدف قدم برمی داریم.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 12952

به "پیام احساسی رئیس بارسلونا به لیونل مسی خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیام احساسی رئیس بارسلونا به لیونل مسی خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید