پتانسیل ICT کشور در سال 98 محک خورد، رشد کیفی و ارتقای ظرفیت ها

به گزارش سهندبلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از رگولاتوری، حسین فلاح جوشقانی در پیامی با تبریک فرا رسیدن نوروز 99 ، گفت: سال 98 برای صنعت ICT کشور سال پر فراز و نشیبی بود؛ در کنار همه مسائل و ناملایمات بین المللی، بروز حوادث طبیعی در بعضی از استانهای کشور در ماههای شروع سال و شیوع ویروس کرونا در یکماه اخیر حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات را با چالش های مختلفی روبرو کرد.

پتانسیل ICT کشور در سال 98 محک خورد، رشد کیفی و ارتقای ظرفیت ها

وی گفت: اما دست اندرکاران حوزه صنعت ICT ، اپراتورها، سازمانها و شرکتهای وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، دارندگان مجوز ارائه خدمات دفاتر پیشخوان، دفاتر ICT روستائی و فعالان این بخش، تمامی همت خود را به کار بستند تا پایداری ارتباطات تضمین شده و خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات به شکل مطلوب متناسب با زیرساختهای موجود به کاربران ارائه گردد.

معاون وزیر ارتباطات ادامه داد: پس از توسعه کمی زیرساختهای ارتباطی و فناوری اطلاعات در طی چند سال گذشته، نهاد رگولاتوری کشور با تاکید ویژه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سال 98 بر توسعه کیفی، ارتقای کیفیت سرویس دهی، پاسخگوئی شفاف و به موقع و صیانت از حقوق کاربران متمرکز شد و این مهم را در حوزه مقررات گذاری و تدوین پیش نویس مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، نظارت بر اپراتورها در نحوه ارائه خدمات و ایجاد و راه اندازی سامانه های نظارت مردمی در حد بضاعت محقق نموده است.

رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: بی تردید چالش های پیش آمده، پتانسیل های عرصه ICT کشور را در محک آزمون قرار می دهد، آزمونهائی که به رغم دشواری، زمینه ارتقای ظرفیت های موجود را فراهم نموده و رشد کیفی این عرصه را رقم خواهد زد.

فلاح جوشقانی اضافه نمود: سال 99 برای فعالان این عرصه و خانواده عظیم سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی همراه با مسئولیتی عظیمتر در سرویس دهی به کاربرانی است که زندگی و کسب و کارشان بیش از پیش با این بستر گره خورده است.

وی گفت: در آستانه سال نو، از تمامی تلاشهای ارزنده و خستگی ناپذیر فعالان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات قدردانی می کنم و امیدوارم در سال پیش رو، در کنار توفیق خدمت به مردم شریف ایران زمین، سلامتی قرین وجود یکایک شما باشد و با امیدی تازه در کنار یکدیگر سال 99 را شروع کنیم.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 7516

به "پتانسیل ICT کشور در سال 98 محک خورد، رشد کیفی و ارتقای ظرفیت ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پتانسیل ICT کشور در سال 98 محک خورد، رشد کیفی و ارتقای ظرفیت ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید