پایگاه اورژانس برای پوشش حوادث شهرک صنعتی و گردنه آهوان سمنان ایجاد می شود

به گزارش سهندبلاگ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان با اشاره به استقرار قابل توجه واحد ها در شهرک صنعتی و پرتردد بودن گردنه آهوان سمنان گفت: پایگاه اورژانس برای پوشش حوادث این منطقه از شرق شهر سمنان راه اندازی می شود.

پایگاه اورژانس برای پوشش حوادث شهرک صنعتی و گردنه آهوان سمنان ایجاد می شود

به گزارش خبرنگاران از سمنان، نوید دانایی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان در نشست بررسی شرایط پایگاه اورژانس شهرک صنعتی سمنان گفت: پایگاه جمعیتی شهرک صنعتی و دانشجویی در یک منطقه تجمع دارد و وجود نقطه پرحادثه آهوان نیز از دیگر ضرورت های استقرار اورژانس در این منطقه است.

او با بیان اینکه کد اضافه برای استقرار اورژانس در این منطقه اخذ شد اضافه نمود: استقرار بالگرد اورژانس در منطقه شهرک صنعتی نیازمند تامین ملزومات اولیه است و می تواند بسکمک از مسائل را برطرف کند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان گفت: برای استقرار پایگاه اورژانس شهرک صنعتی به تامین نیرو و آمبولانس نیاز دارد. راه اندازی اولیه پایگاه اورژانس شهرک صنعتی با استفاده از امکانات موجود انجام خواهد شد.

ساختمان موقت اورژانس شهرک صنعتی تامین شد

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان نیز در این نشست گفت: کانون جمعیتی قابل توجهی در شهرک صنعتی مستقر است که به واسطه اشتغال در واحد های تولیدی بسیار خطر پذیر هستند.

حسن آلبویه بیان نمود: ساختمان موقت به منظور استقرار پایگاه اورژانس شهرک صنعتی در ورودی این شهرک در نظر گرفته شد.

او اضافه نمود: برای احداث ساختمان دائم اورژانس توافق شد و با بهترین استاندارد ها از طریق شرکت شهرک های صنعتی احداث می شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان گفت: مسئولان دانشگاه علوم پزشکی سمنان از ساختمان بازدید و آن را تاکید کردند و ساختمان برای استقرار اورژانس تخلیه شد.

دانشگاه علوم پزشکی در کمترین زمان نیروی انسانی و امبولانس اورژانس را تامین کند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان نیز ابراز داشت: راه اندازی پایگاه اورژانس شهرک صنعتی سمنان به واسطه استقرار کانون جمعیتی قابل توجه، امری حائز اهمیت و ضروری است.

حبیب الله خجسته پور بیان نمود: دانشگاه علوم پزشکی سمنان مقدمات اولیه استقرار پایگاه اورژانس را فراهم و در کمترین زمان ممکن با تامین نیروی انسانی و آمبولانس آن را راه اندازی کند.

او اضافه نمود: مساحت شهرک صنعتی سمنان بسیار گسترده است و کانون جمعیتی قابل توجهی در آن استقرار دارند که لزوم وجود پایگاه اورژانس را بیش از پیش نمایان می سازد.

خجسته پور بیان نمود: فهرست تجهیزات اولیه ساختمان موقت پایگاه اورژانس شهرک صنعتی از طریق دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سمنان به شرکت شهرک های صنعتی استان اعلام و در کمترین زمان ممکن آماده شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: پس از شروع به کار پایگاه اورژانس شهرک صنعتی و راه اندازی اولیه، می توان برای تجهیز پایگاه و تامین امکانات بیشتر، از ظرفیت خیرین و کمک های صاحبان صنایع نیز استفاده کرد.

انتهای پیام / ن

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 آذر 1400 بروزرسانی: 21 آذر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 16017

به "پایگاه اورژانس برای پوشش حوادث شهرک صنعتی و گردنه آهوان سمنان ایجاد می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پایگاه اورژانس برای پوشش حوادث شهرک صنعتی و گردنه آهوان سمنان ایجاد می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید