وقتی سارق به خانه قاتل می زند ، خاتمه 5 سال زندگی مخفیانه

به گزارش سهندبلاگ، رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: فردی که در سال 93 طی یک درگیری بر اثر اختلاف اقتصادی اقدام به قتل در شهرستان سبزوار نموده و متواری بود در پی سرقت منزلش و تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 راز جنایت 5 ساله اش فاش شد.

وقتی سارق به خانه قاتل می زند ، خاتمه 5 سال زندگی مخفیانه

به گزارش ، سرهنگ محمد نادربیگی گفت: در 21 مرداد ماه امسال خانمی طی تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 خبر از وقوع سرقت منزلش در خیابان تجاری کرج را داد.

وی اضافه کرد: بلافاصله ماموران گشت کلانتری 11 مرکزی به محل وقوع سرقت اعزام شدند، اما مردی حدودا 35 ساله به محض مشاهد خودرو پلیس به ماموران نزدیک شده و با بیان این که سرقت منزلش جزیی بوده و خانواده اش به اشتباه به آن ها اطلاع داده و وقت ماموران را گرفته اند با عذرخواهی از ماموران گشت می خواهد محل را ترک نمایند.

این مقام انتظامی بیان کرد: ماموران که باید ماموریت خود را تکمیل می کردند آدرس و شماره شناسایی نامبرده را دریافت و پرونده تحت عنوان سرقت منزل ثبت و به پلیس آگاهی ارسال شد.

سرهنگ نادربیگی گفت: در آنالیز کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی محرز شد که شماره شناسایی وی اشتباه است؛ بنابراین طی تماس تلفنی با نامبرده از وی خواسته شد که برای پیگیری پرونده خود به پلیس آگاهی مراجعه کند، اما وی با حالت بسیار پریشان و مضطرب بیان کرد که حاضر به پیگیری پرونده نیست و تماس را قطع کرد.

این مقام انتظامی گفت: با توجه به رفتار و برخورد نامبرده و عدم اعلام آدرس منزل و تعیینات اصلی خود، کارآگاهان به وی مظنون شده و با اقدامات ویژه پلیسی و مراجعه به سامانه ثبت تعیینات افراد، هویت اصلی نامبرده تعیین شد.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: با توجه به حساسیت موضوع پرونده به اداره اطلاعات جنایی پلیس آگاهی ارجاع و در آنالیز تکمیلی کارآگاهان محرز شد که نامبرده در اردیبهشت سال 93 مرتکب یک فقره قتل در شهرستان سبزوار شده و از آن موقع به بعد با تغییر هویت خود در استان های مختلف کشور متواری بوده و اخیرا در شهر های تهران و کرج به صورت مخفیانه زندگی می نماید.

سرهنگ نادربیگی اظهار کرد: با توجه به اطلاعات موجود دستگیری نامبرده به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان نهاده شد و طی تماس با تلفن همراه وی تعیین شد که خط تلفنش خاموش است، بنابراین اقدامات پلیسی ویژه برای شناسایی وی انجام و مرحله به مرحله کارآگاهان را به سرنخ هایی برای رسیدن به سوژه راهنمایی کرد.

وی اضافه کرد: در نهایت با کوشش های انجام شده متهم طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد و در بازپرسی های اولیه به صراحت به یک فقره قتل در حادثه نزاع و درگیری به دلیل اختلاف اقتصادی اعتراف کرد.

سرهنگ نادربیگی در مورد چگونگی قتل گفت: وی که از مدت ها قبل به علت اختلاف اقتصادی با مقتول مشاجره داشت در روز حادثه با او درگیر شده و به یاری یکی از دوستانش ابتدا مقتول را مورد ضرب و شتم قرار داده و با اجبار وی را داخل صندوق عقب خودرو انداخته و قصد انتقال نامبرده به محل دیگری را داشتند که پس از دو ساعت که در صندوق عقب را باز می نمایند متوجه می شوند که وی فوت نموده است و از همان تاریخ قاتل متواری شده و در شهر های مختلف به صورت مخفیانه زندگی می کرد.

به گفته رئیس پلیس آگاهی استان البرز، با توجه به اعترافات متهم موضوع ضمن هماهنگی لازم قضائی به پلیس آگاهی سبزوار نیز به صورت تلفنی اعلام و در حال حاضر تحقیقات بر روی متهم ادامه دارد.

منبع:ایسنا

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 4905

به "وقتی سارق به خانه قاتل می زند ، خاتمه 5 سال زندگی مخفیانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وقتی سارق به خانه قاتل می زند ، خاتمه 5 سال زندگی مخفیانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید