وصول 79 میلیاردتومان اعتبارات مرتبط با خسارات بخش کشاورزی

به گزارش سهندبلاگ، استاندار مازندران گفت: 79 میلیارد تومان اعتبارات مرتبط با بخش کشاورزی وصول شده است و ضروری است با مدیریت فرمانداران و همکاری جهاد کشاورزی این اعتبارات عادلانه توزیع گردد.

وصول 79 میلیاردتومان اعتبارات مرتبط با خسارات بخش کشاورزی

به گزارش خبرنگاران، احمد حسین زادگان در ششمین جلسه قرارگاه بازسازی مناطق سیل زده استان با اشاره به این که دستگاه های ذی مدخل باید بیش از زمان وقوع سیل به مسائل بازسازی اهتمام داشته باشند،گفت: با توجه به زمان بسیار اندک باقی مانده؛ سردهنه های کشاورزی باید سریعا مرمت گردد.

وی با بیان این که لایروبی کانال های زراعی سال جاری باید انجام گردد و هیچ توجیهی در این مورد پذیرفتنی نیست، گفت: فرمانداران مسئول مستقیم پیگیری این مهم هستند و جهاد کشاورزی نیز به طور جدی در این خصوص همراهی و همکاری نماید.

استاندار مازندران با تاکید بر این که دیواره سازی رودخانه ها در اولویت کار دستگاه ها قرار گیرد، اظهار کرد: تعهدات دستگاه ها برای دیواره سازی کاملا احصاء و نسبت به تکمیل کار اقدام لازم صورت گیرد.

حسین زادگان با بیان این که دستگاه ها صرفا منتظر اعتبارات ملی نباشند و کارها را با همت به پیش ببرند چرا که بودجه در زمان خود تخصیص خواهد یافت، اضافه کرد: 79 میلیارد تومان اعتبارات مرتبط با بخش کشاورزی وصول شده است و ضروری است با مدیریت فرمانداران و همکاری جهاد کشاورزی این اعتبارات عادلانه توزیع گردد.

استاندار، با توجه به تخریب بیش از 620 منزل مسکونی در دو سیل اخیر ضمن قدردانی از اقدام سپاه در ساخت بخشی از این واحدها، ابراز کرد: باید از ظرفیت خیرین، فعالان اقتصادی، واحدهای تولیدی بزرگ و غیره برای یاری به کسانی که فاقد تمکن اقتصادی هستند بهره گیری گردد.

حسین زادگان تاکید نمود: بیمه زمین های زراعی و باغات و منازل به طور جدی دنبال گردد.

نماینده عالی دولت در مازندران با اشاره به این که آسیب روانی ایام سیل ماندگار است و بسیاری از فعالیت های اقتصادی در این مقطع تحت تاثیر وقوع بحران قرار می گیرد، گفت: باید دست در دست هم بیش از زمان وقوع و حین بحران در دوره بازسازی کوشش و اهتمام کنیم.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 1628

به "وصول 79 میلیاردتومان اعتبارات مرتبط با خسارات بخش کشاورزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وصول 79 میلیاردتومان اعتبارات مرتبط با خسارات بخش کشاورزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید