واکنش وزیر علوم به درخواست مردم برای تعویق کنکور، این درخواست مشکوک است!

به گزارش سهندبلاگ، در پی درخواست مردم برای تعویق کنکور سراسری سال 98، وزیر علوم در پست اینستاگرامی خود بیان کرد: عده ای با طرح موضوع تعویق زمان کنکور، داوطلبان را خام و سرگرم می نمایند.

واکنش وزیر علوم به درخواست مردم برای تعویق کنکور، این درخواست مشکوک است!

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، کمپین درخواست تعویق کنکور سراسری سال 98 در مدت سه روز بیش از 10000 امضا جمع نموده است و مردم کشورمان به وسیله سامانه فارس من، خواهان تعویق زمان کنکور سراسری سال 98 به دلیل وقوع سیل در بعضی استان های کشور شدند.

امضانمایندگان این نامه تنها هدفشان را هم دردی و کاهش آلام داوطلبان مناطق سیل زده عنوان و اعلام نموده اند: ما امضانمایندگان این نامه بر آن شدیم تا در راستای حمایت از داوطلبان کنکور سراسری سال 98 که ساکن مناطق سیل زده هستند و برای جلوگیری از بی ثمر ماندن کوشش ها و رعایت عدالت آموزشی و کاهش آلام این عزیزان و برای آن که امیدشان به نا امیدی تبدیل نگردد، از وزیر علوم درخواست کنیم نسبت به تعویق کنکور سراسری اقدام نمایند.

منصور غلامی وزیر علوم نیز در پستی در صفحه اینستاگرام خود در پاسخ به این درخواست مردم نوشت: مراقب باشید عده ای با طرح موضوع تعویق زمان کنکور، شما را خام و سرگرم ننمایند تا در روند برنامه مطالعه شما سستی و خلل وارد گردد. این کار آنها حتماً به ضرر شما و به نفع رقیب های شماست! از زمان وقوع سیل تا کنکور سراسری بیش از دو ماه فاصله وجود دارد. در حالی که آزمون کارشناسی ارشد در ابتدای اردیبهشت بود. پس قابل مقایسه نیستند.

غلامی عنوان نمود: آنالیز های ما نشان می دهد بعضی افراد که این موضوع را مطرح می نمایند اصلاً داوطلب کنکور نیستند! البته در حال پیگیری هستیم تا تعیین گردد هویت اصلی آنها چیست و به چه دلیل و منظوری دارند موجب نگرانی داوطلبان عزیز می شوند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 1347

به "واکنش وزیر علوم به درخواست مردم برای تعویق کنکور، این درخواست مشکوک است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش وزیر علوم به درخواست مردم برای تعویق کنکور، این درخواست مشکوک است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید