همه شبکه های ارتباطی خوزستان فعال هستند، سیل خوزستان مدیریت شد

به گزارش سهندبلاگ، به گزارش خبرنگاران، محمد جواد آذری جهرمی عصر امروز در حاشیه بازید از سد کرخه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در روزهای اخیر به صورت مرتب با استاندار و بعضی مدیران مدیریت بحران خوزستان به واسطه زیرساخت های ارتباطی که نقش مهمی در عبور از مرحله بحران دارند در ارتباط بودیم.

همه شبکه های ارتباطی خوزستان فعال هستند، سیل خوزستان مدیریت شد

وی اضافه نمود: خوشبختانه با هماهنگی و همکاری خوبی که بین مجموعه های مردمی، وزارت نیرو و مدیریت بحران در خوزستان شکل گرفت، سیلابی که از مناطق بالادستی به سمت خوزستان حرکت کرد به خوبی مدیریت شد و تبعات آن که می توانست بسیار مخرب باشد، کاهش یافت.

آذری جهرمی تأکید کرد: به منظور حفظ جان مردم، حجم بسیار زیادی از آب و سیلاب جاری در سدهای خوزستان ذخیره شد تا مناطق بیشتری زیر آب نرفت. تالاب های خوزستان هم با وجود این سیلاب ها زنده شده اند و به نظر می رسد مشکلاتی مثل ریزگردها که مردم خوزستان را در چند سال اخیر به شدت آزار داده بود، کاهش چشمگیر می یابند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به تمهیداتی که به منظور حفاظت از زیرساخت های ارتباطی در استان انجام شده است، اعلام کرد: یکی از نگرانی های ما در سیل خوزستان به زیر آب رفتن سایت ارتباطی شهر بستان بود که یک سایت پشتیبان برای آن در نظر گرفتیم و در صورت بروز مشکل سایت پشتیانی به سرعت وارد عمل می شد و امکان بازیابی سایت بستان را فراهم می کرد.

آذری جهرمی ادامه داد: همه شبکه های ارتباطی استان خوزستان در حال کار هستند و ظرفیت های مازاد نیز در نظر گرفته شده است. همچنین سایت های ارتباطی سیار و اضطراری به استان خوزستان منتقل شده است تا شاهد مسئله ای در بحث ارتباطات در خوزستان نباشیم.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 1174

به "همه شبکه های ارتباطی خوزستان فعال هستند، سیل خوزستان مدیریت شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه شبکه های ارتباطی خوزستان فعال هستند، سیل خوزستان مدیریت شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید