همه حریفان ایران در تورنمنت ویلیام جونز بازیکن خارجی دارند

به گزارش سهندبلاگ، به گزارش خبرنگاران، تیم ب بسکتبال ایران که برای دومین سال متوالی نماینده بسکتبال ایران در تورنمنت ویلیام جونز خواهد بود امروز چهارشنبه برای حضور در این تورنمنت راهی چین تایپه می گردد.

همه حریفان ایران در تورنمنت ویلیام جونز بازیکن خارجی دارند

محمدرضا بهرام زاد، سینا واحدی، درو درغوکاسیان، امیرحسین آذری، وحید دلیرزهان، متین آقاجان پور، محمد یوسف وند، مرتضی طاهری، محمد ترابی، سالار منجی، احسان دلیرزهان و جلال آقامیری ترکیب دوازده نفره تیم ب بسکتبال را تشکیل می دهند.

فرزاد کوهیان راهنمایی این بازیکنان را عهده دار است. وی با تاکید بر اینکه ترکیب نهایی تیم نتیجه اردوها و تمرینات مستمری است که طی ماه های گذشته برگزار و پیگیری شد، ابراز امیدواری کرد که تیم ب بسکتبال ایران همچون سال گذشته عملکردی قابل قبول در چین تایپه داشته باشد.

فرزاد کوهیان در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به تیم های شرکت کننده در تورنمنت ویلیام جونز گفت: کانادا، کره جنوبی، فیلیپین و ژاپن از جمله کشورهایی هستند که در این تورنمنت نماینده دارند. چین تایپه هم به عنوان کشور میزبان با دو تیم در مسابقات حاضر می شود.

وی توضیح داد: بعضی از کشورها مانند فیلیپین و کانادا با تیم باشگاهی یا منتخب خود در تورنمنت حاضر می شوند اما ویلیام جونز تورنمنتی است که همواره از کیفیت خوبی برخوردار بوده است. قطعاً سال جاری که جام جهانی در پیش است و خیلی از کشورها درگیر این رویداد بزرگ خواهند بود هم این تورنمنت در سطح کیفی بالایی برگزار می گردد.

سرمربی تیم ب بسکتبال با یادآوری اینکه تیمش در چین تایپه برگزارکننده هشت دیدار خواهد بود، اعلام کرد: به خاطر برگزاری روزانه و متوالی دیدارها قطعاً رقابت های فشرده ای خواهیم داشت. خوشبختانه بازیکنان از شرایط خوبی برخوردار هستند و قطعاً می توانند با این شرایط هم از توانایی خود استفاده لازم را داشته باشند. ما از مجموع بازیکنانی که از سطوح مختلف شناسایی شده بودند و در قالب اردوها و تمرینات متوالی زیر نظر گرفته شدند، به این ترکیب رسیدیم.

کوهیان با یادآوری اینکه تیم ب بسکتبال ایران سال گذشته در تورنمنت ویلیام جونز عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کرد، گفت: ترکیب اعزامی به چین تایپه آمادگی لازم و مورد احتیاج را دارد اما بخشی از نتیجه گیری به موقعیت و شرایط دیگر تیم ها بستگی دارد. تیمی مانند فیلیپین 6 بازیکن آمریکایی در اختیار دارد و 6 بازیکن دیگرش ملیت این کشور را دارند. در کل تا آنجا که می دانیم و کسب اطلاع کردیم همه تیم های حاضر در تورنمنت ویلیام جونز بازیکن خارجی دارند. ایران تنها تیمی است که با ترکیبی یکسان و بدون بازیکن تبعه در مسابقات حاضر می شود.

سرمربی تیم ب بسکتبال ابراز امیدواری کرد که با این شرایط هم تیمش بتواند همچون سال گذشته نتیجه ای در خور شان کسب کند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 2350

به "همه حریفان ایران در تورنمنت ویلیام جونز بازیکن خارجی دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه حریفان ایران در تورنمنت ویلیام جونز بازیکن خارجی دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید