هزینه نیم میلیارد دلاری برای فراوری گران ترین بازی ویدئویی دنیا

به گزارش سهندبلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از دیجیتال ترندز، به احتمال زیاد هزینه ای که صرف فراوری بازی Halo Infinite می گردد از 500 میلیون دلار نیز فراتر خواهد رفت. باید توجه داشت که این مبلغ تنها به فراوری بازی مذکور اختصاص می یابد و هزینه های بازاریابی و تبلیغاتی بازی مذکور در این رقم گنجانده نشده است.

هزینه نیم میلیارد دلاری برای فراوری گران ترین بازی ویدئویی دنیا

پیش از این بازی هایی همچون Destiny و Call of Duty: Modern Warfare 2 گران قیمت ترین بازی های ویدئویی محسوب می شدند. اما برای فراوری هیچ یک از این بازی ها بیش از 300 میلیون دلار هزینه نشده بود.

مایکروسافت سال گذشته از فراوری بازی Halo Infinite اطلاع داد که ششمین سری از بازی ویدئویی مذکور محسوب می گردد. در طراحی بازی یادشده از موتور جدید Slipspace استفاده می گردد.

فراوری بازی یادشده با همکاری استودیوی 343 Industries صورت می گیرد و بر روی کنسول بازی ایکس باکس قابل نصب و اجرا خواهد بود. مایکروسافت فعلاً اخبار منتشر شده در خصوص هزینه فراوری این بازی را رد یا تأیید نکرده است.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 1205

به "هزینه نیم میلیارد دلاری برای فراوری گران ترین بازی ویدئویی دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه نیم میلیارد دلاری برای فراوری گران ترین بازی ویدئویی دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید