هاری در بازار کن عرضه می شود، حضور کارگردان و تهیه کننده

به گزارش سهندبلاگ، مهدی مددکار یکی از تهیه کنندگان فیلم سینمایی هاری درباره عرضه این اثر در بازار فیلم شصت و نهمین جشنواره فیلم کن به خبرنگاران گفت: این فیلم به عنوان یکی از نمایندگان ایران در بازار فیلم کن 2016 عرضه می شود که من و امیراحمد انصاری کارگردان فیلم نیز در آنجا حضور خواهیم داشت.

هاری در بازار کن عرضه می شود، حضور کارگردان و تهیه کننده

وی اضافه کرد: هاری در بازار سی و چهارمین جشنواره جهانی فیلم فجر نیز حضور داشت. در این بازار ما با پخش کنندگانی از کانادا و آلمان برای اکران فیلم در این کشورها به توافق کامل رسیدیم که البته هنوز زمان این اکران تعیین نشده است.

بازار فیلم کن به عنوان مرکز مبادله آثار سینمایی به مدت 11 روز در شهر کن کشور فرانسه برگزار می شود. این جشنواره از 11 تا 22 ماه می برگزار می شود.

هاری به کارگردانی امیراحمد انصاری و تهیه کنندگی مشترک مهدی مددکار و علی شاه حاتمی محصول سال 1393 است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: من خطر کردم که همه چی درست شه یا هیچی! هر کاری می کنم واسه خاطر بچمونه که تو خیابونایی که من بزرگ شدم بزرگ نشه...

علیرضا کمالی، مینا ساداتی، حسین سلیمانی، مجید واشقانی، اکبر معززی، ماریه ماشاالهی، اصغر طبسی، علی گلبهاران، اشکان مهری، سمانه افتخاری و میلاد کیمرام با هنرمندی هنگامه قاضیانی و نقش آفرینی جمشید هاشم پور گروه بازیگران هاری را تشکیل می دهند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 4512

به "هاری در بازار کن عرضه می شود، حضور کارگردان و تهیه کننده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هاری در بازار کن عرضه می شود، حضور کارگردان و تهیه کننده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید