نگاهی به انیمیشن آوریل و دنیای جعلی و زیبایی فرانسوی آن

به گزارش سهندبلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از یورونیوز، این انیمیشن که در سال 2015 میلادی روانه بازار شده است، فرانسه خیالی را در سال 1941 به تصویر کشیده؛ استیم پانکی از فضای ویکتوریایی قرن نوزدهم و صنایعی که هنوز به ماشین های بخار و زغال سنگ وابسته اند و دنیایی که در آن دانشمندان به طرز مرموزی ناپدید می شوند.

نگاهی به انیمیشن آوریل و دنیای جعلی و زیبایی فرانسوی آن

آوریل، دختر جوانی است که همراه با داروین، گربه سخنگوی خود در جستجوی والدین گمشده اش می شود. او که به دنبال دارویی برای درمان گربه بیمارش است به شکلی کاملا اتفاقی، سرمی اسرار آمیز کشف می نماید. سرمی که او، داورین و ژولیوس یک ولگرد خیابانی را برای کشف چرایی ناپدید شدن دانشمندان به دنیایی دیگر می برد؛ فیلمی برای سفر به یک دنیای جایگزین.

این فیلم در استودیوی انیمیشن JSBC، یعنی همان استودیویی فراوری شده که پرسپولیس مرجان ساترابی فراوری شده بود.

طراحی گرافیک این انیمیشن را ژاک تاردی برعهده داشته است؛ یک استاد فرانسوی که احساس زیبایی از دنیا غنی دو بعدی خود را به بیننده منتقل می نماید. ماریون کوتیار روی شخصیت آوریل صداگذاری نموده است. ژان قوش فور صدای پدربزرگ دانشمند را گذاشته و فیلیپ کاترین خواننده به جای گربه سخنگو صحبت نموده است.

آوریل و دنیای جعلی که به شایستگی جایزه سال جاری جشنواره فیلم های انیمیشن اَنسی را هم از آن خود کرد، از جمله نادر انیمیشن هایی است که هم بچه ها را سرگرم می نماید و هم بزرگسال ها از دیدن آن لذت می برند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 4369

به "نگاهی به انیمیشن آوریل و دنیای جعلی و زیبایی فرانسوی آن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگاهی به انیمیشن آوریل و دنیای جعلی و زیبایی فرانسوی آن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید