نوروزگاه های سیستان وبلوچستان، آماده ورود مسافران نوروزی

به گزارش سهندبلاگ، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سیستان و بلوچستان گفت: در همه ورودی های شهرهای سیستان و بلوچستان برای استقبال از مسافران نوروزی، نوروزگاه برپا می گردد.

نوروزگاه های سیستان وبلوچستان، آماده ورود مسافران نوروزی

به گزارش خبرنگاران- علیرضا جلالزایی اضافه نمود: در این نوروزگاه ها برنامه های متنوعی همچون موسیقی محلی، راه اندازی سیاه چادر، خوشامد گویی سران طوایف و پذیرایی از مسافران اجرا می گردد.

وی با بیان این که موزه های استان هم در نوروز همه روزه از ساعت 8 صبح تا 21 شب پذیرای مسافران و هم استانی هاست، اضافه نمود: اثر مهم باستانی سردیس هخامنشی هم که به سیستان و بلوچستان منتقل شده است؛ در ایام نوروز در موزه جنوب شرق کشور در معرض دید علاقمندان به آثار تاریخی قرار می گیرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان هم از استقرار97 تیم ثابت وسیار در ایام نوروز در مبادی شهرها و محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان اطلاع داد.

راشکی گفت: این تیم ها شامل 350 نفر از امدادگران و جوانان داوطلب هستند که به مسافران خدمت ارائه می نمایند.

وی اضافه نمود: درطرحی مشترک با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و هلال احمر بسته های راهنمای مسافر هم درمبادی وروردی به مسافران ارایه می گردد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 1054

به "نوروزگاه های سیستان وبلوچستان، آماده ورود مسافران نوروزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوروزگاه های سیستان وبلوچستان، آماده ورود مسافران نوروزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید