نمایشگاه نانو نتیجه همکاری بخش صنعتی و علمی کشور است

به گزارش سهندبلاگ، رییس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: نمایشگاه فناوری نانو نمونه ای از همکار های بخش صنعتی و علمی و نشان دهنده میزان پیشرفت و بالندگی ایران در این عرصه است.

نمایشگاه نانو نتیجه همکاری بخش صنعتی و علمی کشور است

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران، جمشید انصاری معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور بعد از بازدید از دوازدهمین نمایشگاه بین المللی فناوری نانو دستاورد های ارائه شده در این نمایشگاه را بسیار مفید و قابل توجه مطرح نمود و گفت: آنچه که متخصصین در حوزه فناوری نانو ایجاد نموده اند را می توان به عنوان یکی از افتخارات ملی به حساب آورد و تجارب مشابه در حوزه علوم و فناوری های پیشرفته نشان می دهد که ما از زمان بهترین استفاده را نموده ایم و به جای صرف وقت و اهتمام در دستیابی به قابلیت های موجود در فراوریات سنتی توانستیم با اتکا به نیرو های توانمند در حوزه های علمی به صندلی مثبتی در عرصه فراوری محصولات برسیم به عبارت دیگر توانستیم در مدت کوتاهی از انرژی و توان خود در راستا پیشرفت حوزه های علمی استفاده کنیم.

رییس سازمان اداری و استخدامی کشور ادامه داد: فناوری نانو و آی تی از حوزه هایی هستند که به ارتقای صندلی دنیای ما یاری می نمایند اگر در صنایع مختلف دیگر مانند خودروسازی در بین 50 کشور اول دنیا هستیم، اما در عرصه فراوری دانش و محصولات مبتنی بر فناوری نانو می توانیم در بین 5 کشور برتر دنیا قرار بگیریم که علاوه بر ارزش افزوده بیشتر برای محصولات فراوریی مبتنی بر این فناوری، امکان داشتن نیرو های توانمند بیشتر در این حوزه را برای کشور نیز فراهم می نماید.

معاون رییس جمهور اظهار کرد: این نمایشگاه نمونه ای از همکار های بخش صنعتی و علمی کشور است و نشان دهنده میزان پیشرفت و بالندگی ما در این عرصه است. در بازدیدی که از نمایشگاه داشتم فراوریات و دستاورد های ارائه شده خوب بودند.

لازم به ذکر است دوازدهمین نمایشگاه بین المللی فناوری نانو حرکت به سمت صنعتی شدن برنامه ریزی شده است و بر همین اساس با افزایش 50 درصدی شرکت های صنعتی روبرو است. در این دوره استقبال شرکت ها به حدی بود که فضای نمایشگاه به دو سالن خلیج فارس، سالن ملل افزایش یافت

همچنین در این نمایشگاه 200 شرکت و نهاد حضور دارند و این دوره متفاوت از سا ل های گذشته با هدف تجاری سازی دستاورد ها و محصولات فناوری نانو با توسعه صادرات و توسعه بازار در داخل و خارج از کشور برگزار گشت.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 4507

به "نمایشگاه نانو نتیجه همکاری بخش صنعتی و علمی کشور است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه نانو نتیجه همکاری بخش صنعتی و علمی کشور است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید