نمایشگاه دستاوردهای چهلمین سالگرد انقلاب در کرمان برپا می گردد

به گزارش سهندبلاگ، به گزارش خبرنگاران، محمدعلی دهقان بعدازظهر سه شنبه در کارگروه تخصصی امور مالی استان کرمان گفت: شرایط مملکت خاص است و کار کردن در این شرایط، یک مقدار سخت تر از شرایط عادی است.

نمایشگاه دستاوردهای چهلمین سالگرد انقلاب در کرمان برپا می گردد

وی با اشاره به اینکه کارهای بسیار مهم و بزرگی در بخش های مختلف طی عمر 40 ساله نظام اجرا شده است، اضافه کرد: تعیین کردن زوایای مختلف این پیشرفت ها برای مردم می تواند در این شرایط بسیار دلگرم نماینده باشد.

دهقان اعلام کرد: در همه حوزه ها از جمله صنعت، کشاورزی، معادن خدمات و ... اگر به ارقام و آمارها توجه کنیم از سال 57 تا به امروز آمارهای بسیار دلگرم نماینده اند و قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیستند.

سرپرست معاونت مالی و توسعه منابع استانداری کرمان مطرح نمود: زیر ساخت هر کشور بحث علم و پژوهش است و اگر این زیر ساخت در کشورها آماده گردد مابقی جوانب کم کم شکل می گیرد.

وی اعلام کرد: امیدواریم با کوشش همه دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی همه پیشرفت های که بعد از انقلاب اسلانی به وجود آمده به مردم عرضه گردد.

دهقان گفت: از همه دستگاه های اجرایی و دولتی درخواست دارم در نمایشگاه دستاوردهای چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی شرکت نمایند و همه دستاوردها و فعالیت های خود را در معرض دید عموم قرار دهند.

وی مطرح نمود: دستگاه های اجرایی و دولتی و غیره که می خواهند در نمایشگاه شرکت نمایند تا پنجم بهمن ماه غرفه خود را دریافت نمایند و تا تاریخ 9 بهمن ماه در غرفه های خود مستقر شوند .

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 386

به "نمایشگاه دستاوردهای چهلمین سالگرد انقلاب در کرمان برپا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه دستاوردهای چهلمین سالگرد انقلاب در کرمان برپا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید