نقد و آنالیز قسمت دهم هم گناه

به گزارش سهندبلاگ، قسمت دهم سریال هم گناه به تهیه کنندگی و کارگردانی مصطفی کیایی، 18 اردیبهشت ماه 1399 وارد شبکه نمایش خانگی شد.

نقد و آنالیز قسمت دهم هم گناه

فرهاد به دور از چشم خانواده اش و تنها با همراهی ایرج با هدیه ازدواج می نماید و او را به خانه جدیدش می آورد. فرهاد از همان شب اول هدیه را در خانه تنها می گذارد، اما با این که او بار ها از این تصمیمش و قصدش برای یاری به هدیه گفته بود، اما هدیه هنوز هم بچگانه و معصومانه نمی تواند با این موضوع کنار بیاید و حتی بیش از آن چه به زبان می آورد دل به فرهاد بسته است.

پرویز در ماجرای پول های تقلبی ای که فریبرز هم پی گیر پفراینده آن است بیشتر از آن چه نشان می دهد درگیر است. شهلا که در قسمت قبل از سوء قصدی جان به در برد و ضاربش را هم از پا در آورد حالا به سراغ پرویز می رود و او را تهدید می نماید که اگر برای خروجش از کشور به او یاری نکند به خود و خانواده اش آسیب می زند.

فرید بعد از به هم خوردن رابطه سارا و حامد به حد کافی در مظان اتهام و بدبینی اطرافیانش قرار داشت و با تصمیمی که برای عقد سیما و سامان گرفت بیشتر از پیش اعتبارش را از دست داد. فریبرز اگرچه از پیمان اطمینان داشت، اما برای راضی کردن فرید نتیجه آزمایش دی ان ای را به او داد و از او خواست که پیمان را در شرکت مشغول کند.

فرید نماینده و ادامه افکار پدرش به حساب می آید و با وجود مخالفت همه اعضای خانواده حتی خواهر و برادر هم سن و سالش (فرید و فریبرز) طرز فکر و نگاه سنتی پدرش را پیش می برد. از دیدگاه او همه اطرافیانش افراد بی لیاقتی هستند که مدام خراب کاری می نمایند و اوست که باید اوضاع آن ها و خانواده را سر و سامان دهد.

شاید به دلیل همین سخت گیری های فرید هم باشد که اتفاقا همه اطرافیانش واقعا با دردسر های ریز و درشتی روبرو می شوند. از دو دختر خودش که یکی به فکر تغییر جنسیتش است و دیگری پس از تجربه عاطفی ناکامش در مقدمات ساخت رابطه ای تازه با پسر عموی تازه یافته اش است تا فرهاد، برادرش، که با نقشه احمقانه ای که برای یاری به فرزندان بازمانده از کسی که هشت سال پیش در تصادف موجب مرگش شده است، دیر یا زود با دردسری عظیم روبرو می گردد.

هم گناه در فرایند داستانش همان چیزی را پی می گیرد که از یک سریال ایرانی، خانوادگی و طولانی انتظار می رود. لحظاتی عاشقانه میان دو جوان سختی کشیده، رمز و راز میان روابط خانوادگی و ناگفته هایی که بالاخره روزی رو می شوند، مقداری پلیس بازی و چند آدم تبهکار که برای خانواده تهدید هستند و کمی هم پرداخت شوخی و جدی به مسائل جوانان و امروزی و...

هم گناه با تیم بازیگری محبوب و در عین حال کاربلدش و با ساخت و کارگردانی حساب شده اش اگرچه از استاندارد های جهانی فاصله بسیار زیادی دارد، اما نسبت به رقبای داخلی اش پیروز تر عمل می نماید و مدت ها بعد از سریال شهرزاد به نظر می رسد سریال درامی ساخته شده است که تکلیف خودش را با مخاطب و داستانش می داند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: فرارو
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 8644

به "نقد و آنالیز قسمت دهم هم گناه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نقد و آنالیز قسمت دهم هم گناه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید