نظریه های عجیبی که ممکن است واقعیت داشته باشند

به گزارش سهندبلاگ، هر سال انسان ها سعی می نمایند از دید متفاوتی به وقایع تاریخی نگاه نمایند و گاهی اوقات از بیوگرافی افراد مشهور حقایق عجیبی را کشف می نمایند. شاید این کشفیات در ابتدا شما را به خنده بیندازد و نتوانید آن ها را بپذیرید اما هر چه بیشتر در رابطه با این نظریه ها تحقیق کنید و بخوانید بیشتر به واقعی بودن آن ها پی می برید. برخی از این تئوری ها کاملا منطقی به نظر می رسند.

نظریه های عجیبی که ممکن است واقعیت داشته باشند

چند نمونه از این نظریات عجیب را در زیر بخوانیم. تصمیم با خودتان است که آن ها را احمقانه بدانید یا منطقی.

مسئله این است: ویلیام شکسپیر وجود داشت یا نداشت؟

این سوال ذهن خیلی ها را به خود درگیر نموده است که آیا شکسپیر واقعا وجود داشته است؟ بیایید در نظر بگیریم که او واقعا وجود داشته. آیا او تمام آثارش را بدون هیچ آموزشی خودش به تنهایی نوشته است؟ در فیلمی به نام Anonymous شکسپیر هنرمند متوسطی بود که نوشته های Edward de Vere را ثبت می کرد. بسیاری از متخصصان با این نظریه مخالف هستند.

هیتلر در سال 1984 به دلیل کهولت از جهان رفت

در تایخ 30 آوریل سال 1945 آدولف هیتلر در پناهگاه زیرزمینی خود خودکشی کرد و جسد او نیز بعدها پیدا شد. اما موضوع به این سادگی ها نبود. بعدها اف بی آی بر اساس مدارک یافت شده کشف کرد که هیتلر بعد از سرانجام جنگ زندگی خوب و آرامی را گذرانده است. او ابتدا در آرژانتین مخفی شده بود و سپس به برزیل نقل مکان کرد. این واقعیات در کتاب هیتلر در برزیل: زندگی و مرگ او نوشته شده است. هیتلر برای مخفی شدن نام خودش را به آدولف لایپزیگ تغییر داد و با زن سیاه پوستی به نام کاتینگا زندگی می نموده است. بومیان منطقه او را آلمانی پیر صدا می زدند.

پتر یکم به طور مرموزی به جانشینی رسید

پتر یکم واقعی نبود!!! این داستان درباره تزار تقلبی بعد از بازگشت او از اروپا شایع شد ریش شیو شده و لباس های سبک اروپایی او مردم را نگران نموده بود که شاید اروپا زده شده است. مردم متوجه تغییراتی در ظاهر او شده بودند. قد او بلندتر شده بود و پیرتر به نظر می رسید. بعضی مدعی شده بودند که او دیگر به رسم و رسومات روسی علاقه ای نشان نمی دهد و نمی تواند به زبان مادری اش نامه بنویسد. بر طبق این نظریه تزار واقعی دستگیر و در یک قلعه نظامی محبوس شده و صورت او در ماسک آهنین پوشانده شده است.

بدل آوریل لوین در برزیل به جای او اجرا می نماید

بله این نوع داستان ها در زندگی خوانندگان مدرن امروزی نیز وجود دارد. طبق گفته بعضی آوریل لوین خواننده کانادایی در سال 2003 یعنی حدود 15 سال گذشته از جهان رفته است و در تمام این سال ها بدل او به نام ملیسا به جای آوریل برنامه اجرا می نماید. ملیسا در وبلاگ خود نوشته آوریل به دلیل مرگ پدربزرگش خودکشی نموده به همین خاطر باید به او یاری نموده و نقش او را بازی کند. این نظریه تا امروز هواداران زیادی داشته و مردم عکس و فیلم های او را با گذشته مقایسه می نمایند. این سوال نیز ذهن مردم را به خود درگیر نموده است که از کجا معلوم ملیسا خودش تقلبی نباشد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: بدونیم
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 4933

به "نظریه های عجیبی که ممکن است واقعیت داشته باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظریه های عجیبی که ممکن است واقعیت داشته باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید