نابودی کوره های زغال در شهرستان رستم

به گزارش سهندبلاگ، در راستای حفظ وحراست از عرصه های جنگلی و مرتعی رستم ،کوره های ذغال غیر مجاز در این شهرستان شناسایی و امحاء شد.

نابودی کوره های زغال در شهرستان رستم

به گزارش از ، سید بهاالدین سادات در خصوص جزییات این عملیات افزود: با تلاش ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان رستم کوره های زغال غیر مجاز در روستاهای دودک وآبراهه شناسایی و در این راستا افراد متخلف دستگیر وبه دستگاه قضایی معرفی شدند.

او با اشاره به تحقیقات به عمل آمده در این عملیات گفت: متخلفین با قطع و قطعه قطعه کردن درختان جنگلی بلوط و تبدیل آن به زغال اقدام به حمل آنها به شهرستانهای همجوار می کردند.

سادات همچنین در ادامه از انجام عملیات دیگری در راستای برخورد با متجاوزان و سودجویان اراضی ملی این شهرستان خبر داد و گفت: در این راستا دو دستگاه خودرو سواری حامل چوب درختان جنگلی در محور مواصلاتی یاسوج به شهرستان رستم توقیف و مقدار یک هزار و 250 کیلوگرم چوب قاچاق جنگلی از متخلفان کشف وضبط شد.

سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری رستم افزود: این عملیات نیز با تلاش شبانه روزی نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان و همکاری افراد محلی انجام و محموله چوب قاچاق شناسایی و متخلفان پس از ساعتها تعقیب و گریز و تلاش فراوان برای خروج از صحنه تخلف در محور یاسوج به رستم در دام نیروهای منابع طبیعی گرفتار شدند.

او شرح داد: پس از تشکیل پرونده و ارجاع متخلفان به مراجع قضایی خودروهای توقیف شده در این عملیات به پارکینگ نیروی انتظامی منتقل شد.

م

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 4392

به "نابودی کوره های زغال در شهرستان رستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نابودی کوره های زغال در شهرستان رستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید