موراتی در اندیشه بازگشت به کالچو

به گزارش سهندبلاگ، مالک پیشین باشگاه اینتر میخواهد به فوتبال ایتالیا برگردد و یک تیم جدید بخرد.

موراتی در اندیشه بازگشت به کالچو

به گزارش خبرنگاران، ظاهراً ماسیمو موراتی مالک و رئیس سابق باشگاه اینتر دلتنگ دنیای فوتبال شده و میخواهد سهام یک باشگاه جدید را بخرد.

طبق گزارش نشریه کوریره دلو اسپورت ایتالیا، موراتی برای بازگشت به کالچو تمایل نشان داده و در حال ارزیابی خرید سهام باشگاه کرومونسه در سری B ایتالیا است.

تیم کرومونسه در حال حاضر در رده های پایین جدول لیگ دسته دوم فوتبال ایتالیا واقع شده است و برای بقا می جنگد. جووانی آرودی در حال حاضر مالک این باشگاه است اما طبق ادعای کوریره موراتی 74 ساله وسوسه شده که این باشگاه را از او خریداری کند.

آرودی در تیم کرمونسه سرمایه گذاری های قابل توجهی انجام داد اما نتوانست این تیم را به رده های بالای سری B برساند و به همین دلیل او نیز ممکن است انگیزه زیادی برای حفظ این باشگاه نداشته باشد.

باشگاه کرمونسه در منطقه لمباردی ایتالیا واقع شده است که محل اقامت موراتی نیز محسوب می گردد. نزدیک بودن استادیوم این تیم به محل زندگی موراتی یکی از دلایل اصلی تمایل او به خرید این باشگاه است.

موراتی 25 سال پیش سهام باشگاه اینتر را خرید و تا سال 2013 نیز رئیس این باشگاه بود. او پس از ورود اریک توهیر به عنوان سهامدار جدید باشگاه به فعالیت خود به عنوان رئیس افتخاری ادامه داد اما مدتی بعد از این سمت هم استعفا داد. اینتر از زمانی که موراتی از این تیم رفته هنوز جامی کسب نکرده است.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 7640

به "موراتی در اندیشه بازگشت به کالچو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موراتی در اندیشه بازگشت به کالچو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید