ملی پوش امید مسابقات جهانی را از دست داد، ترکیب آزادکاران ناقص شد

به گزارش سهندبلاگ، علی سوادکوهی نتوانست تیم ملی کشتی آزاد امید را در سفر به بوداپست همراهی کند و رقابت های جهانی را از دست داد.

ملی پوش امید مسابقات جهانی را از دست داد، ترکیب آزادکاران ناقص شد

به گزارش خبرنگاران، شاگردان تقی اکبرنژاد بامداد شنبه تهران را به مقصد بوداپست ترک کردند تا از صبح دوشنبه (فردا) در مسابقات جهانی امید (زیر 23 سال) حضور پیدا کنند. در این بین علی سوادکوهی کننده وزن 79 کیلوگرم ایران به دلیل مسئله ای که در پاسپورتش وجود داشت، نتوانست این تیم را در سفر به مجارستان همراهی کند و این امیدواری وجود داشت که تا امروز مشکل وی برای سفر حل شود و او به وزن کشی برسد که این اتفاق رخ نداد تا تیم کشتی آزاد امید با ترکیبی ناقص و 9 نفره در رقابت های جهانی حضور پیدا کند.

رقابت های اوزان 57، 65، 70، 79 و 97 کیلوگرم کشتی آزاد امید امروز در مجارستان آغاز می شود.

علیرضا سرلک در 57 کیلوگرم، محمدباقر یخکشی 61 کیلوگرم، ابوالفضل حاجی پور در 65 کیلوگرم، امیرحسین حسینی در 70 کیلوگرم، محمد نخودی در 74 کیلوگرم، کامران قاسم پور در 86 کیلوگرم، حسین شهبازی در 92 کیلوگرم، مجتبی گلیج در 97 کیلوگرم، امیرحسین زارع در 125 کیلوگرم در غیاب علی سوادکوهی در وزن 79 کیلوگرم ملی پوشان آزاد امید را در مسابقات جهانی مجارستان تشکیل می دهند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 4952

به "ملی پوش امید مسابقات جهانی را از دست داد، ترکیب آزادکاران ناقص شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملی پوش امید مسابقات جهانی را از دست داد، ترکیب آزادکاران ناقص شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید