مقررات منع آمد و شد در ایالت نیوجرسی آمریکا وضع شد

به گزارش سهندبلاگ، فرماندار ایالت نیوجرسی آمریکا روز دوشنبه در این ایالت مقررات منع آمد و شد خاطرنشان کرد.

مقررات منع آمد و شد در ایالت نیوجرسی آمریکا وضع شد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، در پی شیوع ویروس کرونا در سرتاسر آمریکا، فرماندار ایالت نیوجرسی مقررات منع آمد و شد در این ایالت خاطرنشان کرد.

بر اساس آخرین آمار، امروز ابتلای 360 نفر دیگر در آمریکا به ویروس کرونا مثبت اعلام شد تا آمار مبتلایان به ویروس کووید 19 در آمریکا به 4 هزار و 60 نفر برسد.

امروز مرگ 3 نفر دیگر به دلیل ابتلا به ویروس کرونا در آمریکا اعلام شد تا مجموع قربانیان این ویروس در آمریکا به 71 نفر برسد.

به رغم کوشش دولت دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا برای مقابله با شیوع ویروس کرونا و اعلام اخیر شرایط اضطرار ملی در آمریکا، شمار ابتلا و فوت آمریکایی ها در نتیجه این بیماری رو به افزایش است.

ترامپ اختیارات گسترده ای به وزیر بهداشت آمریکا اعطا نموده و گفته که او اکنون می تواند بعضی از مفاد قانونی را نادیده گرفته و به پزشکان و بیمارستان ها اختیار عمل بیشتری برای مقابله با کرونا بدهد.

با اعلام شرایط اضطراری ملی در آمریکا، راستا استفاده از 50 میلیارد دلار بودجه برای جلوگیری از گسترش ویروس کرونا باز شده است (جزئیات بیشتر).

کرونای جدید یکی از 7 نوع ویروس شناخته شده کرونا است که باعث ایجاد بیماری در انسان می گردد. 4 گونه از این نوع ویروس ها علائمی شبیه سرماخوردگی خفیف ایجاد می نمایند و سه گونه دیگر باعث ایجاد بیماری های حاد تنفسی می شوند که در مواردی به مرگ منجر می گردد.

سازمان دنیای بهداشت بعد از ابتلای بیش از 121 هزار نفر در سراسر دنیا به این بیماری آن را همه گیر دنیای خاطرنشان کرد.

.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 7467

به "مقررات منع آمد و شد در ایالت نیوجرسی آمریکا وضع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقررات منع آمد و شد در ایالت نیوجرسی آمریکا وضع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید