معاون بانوان وزارت ورزش: فضای حضور زنان در استادیوم ها را آماده می کنیم

به گزارش سهندبلاگ، معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در واکنش به نامه رئیس فیفا در خصوص حضور بانوان ایرانی در استادیوم ها می گوید با حفظ موازین و ملاحظات فرهنگی ایران این کار را انجام می دهیم و فضای حضور بانوان را در استادیوم ها فراهم می کنیم.

معاون بانوان وزارت ورزش: فضای حضور زنان در استادیوم ها را آماده می کنیم

به گزارش خبرنگاران، جیانی اینفانتینو رئیس فدراسیون فوتبال فیفا در نامه ای به فدراسیون فوتبال ایران خواهان ورود زنان به استادیوم های فوتبال شد. به همین دلیل مهین فرهادی زاد، معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در این مورد به خبرنگاران گفت: ما تمام فضایی را که برای حضور زنان در میادین ورزشی ضروری است را با حفظ موازین و ملاحظات فرهنگی مان انجام می دهیم و به این قضیه اعتقاد داریم. آن بنده خدا هم اگر نظراتی می دهد ما اعتقاد داریم که باید ملاحظات فرهنگی میادین ما رعایت گردد و این کار را می کنیم.

او در ادامه اضافه نمود: ملاحظه کردید که مسابقات والیبال در ارومیه و اردبیل برگزار گردید و زنانمان با حفظ این شرایط در فضا قرار گرفتند، برای فوتبال هم به همین ترتیب فضای حضور زنان را آماده می کنیم و ان شاالله مورد خاصی نداریم.

فرهادی زاد در خصوص انتخاب گزینشی زنان برای حضور در استادیوم گفت: هر بخشی برای آغاز هر کاری آمادگی هایی را برای خود ایجاد می نماید، والیبال هم آماده سازی فضای حضور بانوان را با تعدادی از خانم ها آغاز و به تدریج افزایش پیدا کرد و الان مسئله ای در والیبال و رشته های سالنی ندارد. در فوتبال هم به همین ترتیب زمانی که ملاحظات فرهنگی، شرایط آرامش بانوان و امکانات لازم برای حضورشان مهیا گردد و زیرساخت هایمان آمادگی لازم را داشته باشند، با افرادی و تعدادی شرایط را می سنجیم و ارزیابی ها به ما یاری می نماید تا در مسابقات بعد فضا قوی تر و حضور بانوان بیشتر گردد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 2311

به "معاون بانوان وزارت ورزش: فضای حضور زنان در استادیوم ها را آماده می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاون بانوان وزارت ورزش: فضای حضور زنان در استادیوم ها را آماده می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید