مشوق هایی برای واحدهای صنعتی خوزستان دیده شده است

به گزارش سهندبلاگ، به گزارش خبرنگاران، غلامرضا شریعتی عصر امروز در آئین شروع عملیات اجرایی فاز دوم کنساتره سنگ آهن اندیمشک بیان کرد: فراوری محصول فروآلیاژ برای صنعت فولاد استان و کشور حائز اهمیت است.

مشوق هایی برای واحدهای صنعتی خوزستان دیده شده است

وی، با اشاره به لزوم کاهش وابستگی صنعت فولاد به خارج کشور اضافه نمود: صنعت کشور در حوزه تولیدات محصولات فرو آلیاژ به خارج از کشور وابسته بوده و با بهره برداری از این واحد تولیدی، احتیاج صنعت فولاد تا حد شایانی کاهش خواهد یافت.

استاندار خوزستان با تاکید بر لزوم ایجاد بستر لازم برای سرمایه گذاری و کارآفرینی در شهرک های صنعتی استان خوزستان گفت: باید از مزیت های خدادادی استان برای توسعه و اشتغال پایدار با برنامه ریزی و برطرف موانع استفاده گردد.

وی اضافه نمود: باید در حمایت از تولیدنمایندگان در استان و کشور به نحوی عمل کرد که حوزه تاثیرپذیری از تحریم ها در کشور به کمترین میزان ممکن و وابستگی به خارج ضمن حفظ تجارت با دیگر کشورها به حداقل ممکن برسد.

شریعتی اظهار کرد: مشوق هایی برای توسعه واحدهای صنعتی کوچک در شهرک های صنعتی پیش بینی و زیرساخت های لازم تا حد بضاعت برای حمایت از ایجاد اشتغال در استان فراهم می گردد.

همچنین استاندار خوزستان با حضور در آئین افتتاح پایگاه قهرمانی شهدای اندیمشک توضیح داد: شهرستان های ایذه و اندیمشک در حوزه ورزش کشتی از قطب های مهم این رشته ورزشی در استان و کشور محسوب می شوند.

وی گفت: نوجوانان با الگوپذیری از نسل های آینده با توجه به توسعه زیرساخت ها بیش از گذشته باید در زمینه قهرمانی موفق و قلب خوزستانی ها را شاد نمایند.

شریعتی گفت: دولت با توجه به استعدادها و ظرفیت های هر منطقه به دنبال شکوفایی استعداد جوانان و پویایی کشور است.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 239

به "مشوق هایی برای واحدهای صنعتی خوزستان دیده شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشوق هایی برای واحدهای صنعتی خوزستان دیده شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید