مسابقات فوتبال لیگ برتر همچنان بدون تماشاگر برگزار می شود

به گزارش سهندبلاگ، به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال، متن اطلاعیه سازمان لیگ فوتبال در خصوص برگزاری مسابقات فوتبال باشگاهی به شرح زیر است:

مسابقات فوتبال لیگ برتر همچنان بدون تماشاگر برگزار می شود

با توجه به تصمیمات اتخاذ شده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا که مرجع تصمیم گیری در رابطه با مبارزه و پیشگیری از این بیماری میباشد . به استحضار میرساند تا اطلاع ثانوی کلیه مسابقات لیگ های فوتبال کشور بدون تماشاگر برگزار می شود. بدیهی است در صورت اتخاذ تصمیمات ابلاغی جدید از سوی ستاد فوق الذکر هرگونه تغییرات احتمالی در برنامه مسابقات متعاقبا اعلام میشود.

لازم به ذکر است با توجه به ضرورت کنترل و حفظ بهداشت محیطی ورزشگاه ها، میبایست علاوه بر رعایت دستورالعمل مرکز پزشکی سازمان لیگ (ایفمارک) مورخ 9 /12 /98 تمامی موارد بهداشتی با نظارت و کنترل ویژه فدراسیون محترم پزشکی در تمامی استانها انجام شود .

بدیهی است به جهت حفظ سلامت ورزشکاران کلیه باشگاه ها موظف میباشند ، ضمن انجام کنترلهای لازم ، در صورت مشاهده موارد مشکوک ، مقدمات درمانی و ممانعت از شیوع ویروس را در اولویت قرار دهند .

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 7107

به "مسابقات فوتبال لیگ برتر همچنان بدون تماشاگر برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسابقات فوتبال لیگ برتر همچنان بدون تماشاگر برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید