مراکز مهم درآمدزایی در دانشگاه آزاد قم راه اندازی می شود

به گزارش سهندبلاگ، رئیس دانشگاه آزاد قم از تکمیل دانشکده علوم پایه و پزشکی در سایت مجتمع دانشگاهی پردیسان خبر داد و گفت: به زودی مراکز مهم درآمدزا در این واحد دانشگاهی راه اندازی می شود.

مراکز مهم درآمدزایی در دانشگاه آزاد قم راه اندازی می شود

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، سیف اله فضل اللهی با تشریح فعالیت های عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی قم، گفت: پروژه ساخت فضای آموزشی دانشکده علوم پایه و پزشکی در فضای 15 هزار متری که 35 درصد پیشرفت کار داشته از برنامه های در دست اقدام این واحد دانشگاهی است.

وی ادامه داد: با تکمیل پروژه ساخت فضای آموزشی دانشکده علوم پایه، فضای مورد نیاز 13 هزار دانشجو در حال تحصیل تأمین می شود و می توانیم با تجمیع دانشکده های مختلف به مدیریت بهینه منابع، اعم از منابع انسانی و کاهش هزینه ها در بودجه نیز کمک کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قم شرح داد: توسعه فضای سبز محوطه، ایجاد فضایی برای اوقات فراغت دانشجویان دختر، تجهیز بوفه دانشجویی دختران، آسفالت خیابان های منتهی به بوفه دانشجویی و بهسازی پارکینگ دانشجویی در دستور کار پروژه های عمرانی این دانشگاه است.

فضل اللهی گفت: برپایی نمایشگاه دانشجویی بین گروه های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی قم با هدف شور و شعف دانشجویی و ایجاد توانمندی های حرفه ای می تواند محیط دانشگاه را به فضای مناسبی برای فعالیت های دانشجویان تبدیل کند.

وی از افتتاح مهدکودک دانشگاه آزاد اسلامی قم به منظور تبدیل این واحد دانشگاهی به یک دانشگاه حامی مادر خبر داد و گفت: با انجام این مهم به مادرانی که در محیط آموزشی برای شیردهی به فرزندان خردسال خود دچار مشکل بودند، کمک مؤثری خواهد شد، بنابراین ارائه خدمات برای دانشجویان واحد قم در اولویت فعالیت مهد کودک دانشگاه آزاد اسلامی استان قم است.

فضل اللهی بیان نمود: افتتاح مهدکودک دانشگاه آزاد اسلامی استان قم، ایجاد مدرسه مهارتی فرش، مدرسه مهارتی عالی حسابداری و حقوق و مدرسه عالی زبان و ادبیات عرب را از اقدامات سال جاری است.

وی یادآور شد: با فعال سازی مراکز رشد و مشاوره دانشگاه آزاد اسلامی قم به زودی مجوز مرکز مشاوره روانشناسی از سوی سازمان نظام روانشناسی ایران دریافت خواهد شد که با راه اندازی این مرکز می توانیم خدمات علمی مناسب، مشاوره های مختلف در زمینه های روانشناسی به مردم قم ارائه کنیم.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 4694

به "مراکز مهم درآمدزایی در دانشگاه آزاد قم راه اندازی می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراکز مهم درآمدزایی در دانشگاه آزاد قم راه اندازی می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید