مدافع مونشن گلادباخ پیشنهاد اینتر را تأیید کرد

به گزارش سهندبلاگ، بازیکن آلمانی تیم فوتبال بوروسیا مونشن گلادباخ تأیید کرد اولین حریف تیمش در فصل جدید لیگ قهرمانان اروپا به او پیشنهاد داده بود.

مدافع مونشن گلادباخ پیشنهاد اینتر را تأیید کرد

به گزارش خبرنگاران، ماتیاس گینتر مدافع تیم فوتبال بوروسیا مونشن گلادباخ در آستانه بازی امشب (چهارشنبه) تیمش مقابل اینتر در هفته نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا اعتراف کرد که ممکن بود در این بازی به جای آنکه مقابل نراتزوری قرار بگیرد، با پیراهن این تیم به میدان برود.

طبق ادعای نشریه بیلد، نراتزوری در تابستان سال جاری پیشنهادی به ارزش 50 میلیون یورو برای خرید مدافع آلمانی بوروسیا مونشن گلادباخ ارائه کرد که این پیشنهاد با وجود قابل توجه بودن رقمش مورد پذیرش مسئولان باشگاه مونشن گلادباخ واقع نشد.

گینتر با تأیید این خبر گفت: بله، من متوجه شدم که اینتر به خرید من تمایل دارد، اما حتی ذره ای از فکرم را درباره امکان انتقال به این تیم مشغول نکردم. من هنوز در بوروسیا مونشن گلادباخ اهداف زیادی دارم که می خواهم کوشش کنم با این تیم به آنها برسم.

تیم های فوتبال اینتر و مونشن گلادباخ امشب از ساعت 22:30 به وقت تهران در استادیوم سن سیروی شهر میلان به مصاف هم می فرایند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 10842

به "مدافع مونشن گلادباخ پیشنهاد اینتر را تأیید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدافع مونشن گلادباخ پیشنهاد اینتر را تأیید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید