محصول جدید سایپا از چه زمانی به بازار می آید؟

به گزارش سهندبلاگ، خبرنگاران: با تصمیم گروه خودروسازی سایپا، نام محصول جدید این شرکت از رهام به شاهین تغییر پیدا کرد و پس از آن تبلیغات ویدیویی این خودرو شروع شد تا کم کم خودمان را برای فروش و عرضه آن در بازار آماده کنیم. حال طبق آخرین اطلاعات دریافتی، احتمالا طی چند هفته آینده شاهد شروع فروش این خودرو از سوی گروه خودروسازی سایپا باشیم، هرچند هنوز اطلاعات دقیقی از زمان فروش و یا قیمت معین شده برای آن منتشر نشده است.

محصول جدید سایپا از چه زمانی به بازار می آید؟

به گزارش خبرنگاران به نقل از خودروبانک؛ پیش از این فعالان بازار خودرو نه به صورت قطع، ولی معتقد بودند که به احتمال بسیار زیاد خودروی جدید سایپا شاهین چیزی بین 25 تا 30 درصد گران تر از خودروی ساینا وارد بازار خواهد شد و این احتمال داده شد که خودروی سایپا شاهین در کارخانه با قیمتی بین 140 تا 150 میلیون تومانی ثبت نام گردد، هرچند این پیش بینی برای چند هفته پیش بوده و زمانی مطرح شد که صحبتی از قیمت جدید و افزایش قیمت کارخانه ای آنان در میان نبود. حال با مطرح شدن افزایش قیمت کارخانه ای محصولات داخلی، می توانیم انتظار قیمتی بیشتر از 150 میلیون تومان را برای این خودرو داشته باشیم.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 8590

به "محصول جدید سایپا از چه زمانی به بازار می آید؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محصول جدید سایپا از چه زمانی به بازار می آید؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید