محسن طلوعی به مسابقات پارالمپیک توکیو 2020 راهی شد

به گزارش سهندبلاگ، مراسم بدرقه محسن طلوعی عضو تیم ملی بسکتبال با ویلچر جمهوری اسلامی ایران اعزامی به مسابقات پارالمپیک توکیو برگزار گردید.

محسن طلوعی به مسابقات پارالمپیک توکیو 2020 راهی شد

به گزارش خبرنگاران اردبیل؛ با حضور مدیرکل ورزش جوانان و پیشکسوتان جانبازان و معلولان و بسکتبال استان اردبیل مراسم بدرقه محسن طلوعی به مسابقات پارالمپیک توکیو 2020 برگزار گردید.

مدیرکل ورزش و جوانان در مراسم بدرقه محسن طلوعی به پارالمپیک توکیو 2020 گفت: حضور در میادین جهانی و بین المللی به خصوص در عرصه عظیم پارالمپیک برای یک ورزشکار افتخار عظیمی است که با کوشش و پشتکار و سختی های بسیار بدست می آید.

انوشیروانی اضافه نمود: ورزشکاران پارالمپیک در دوره های قبل هم نشان دادند که با اراده قوی، همت و کوشش می توانند به قله های عظیم افتخار دست پیدا نمایند.

وی ادامه داد: برای تمام ورزشکاران ایرانی اعزامی به پارالمپیک توکیو بویژه آقای محسن طلوعی، ورزشکار ارزنده و درخشن استان اردبیل آرزوی موفقیت داریم.

محسن طلوعی عضو تیم ملی بسکتبال با ویلچر جمهوری اسلامی ایران است که تیم ملی را در پارالمپیک 2020 توکیو همراهی خواهد نمود.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 14902

به "محسن طلوعی به مسابقات پارالمپیک توکیو 2020 راهی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محسن طلوعی به مسابقات پارالمپیک توکیو 2020 راهی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید