مجموعه ای از تصاویر پروفایل و استوری های اینستاگرام ویژه 28 صفر

به گزارش سهندبلاگ، به مناسبت فرارسیدن سالروز رحلت رسول اکرم(ص) و همچنین شهادت امام حسن مجتبی(ع) مجموعه ای از پروفایل ها را برای شما کاربران تهیه نموده ایم.

مجموعه ای از تصاویر پروفایل و استوری های اینستاگرام ویژه 28 صفر

به گزارش خبرنگار، پیامبر اکرم(ص) در سال یازدهم هجری و در آخرین سفر حج در میان جمع دوستان و یارانش خبر از نزدیک شدن رحلت خود دادند. حضرت محمد مصطفی(ص) فرمودند: همانطور که رسول خدا و اهل بیتش همانند دیگر مردمان احتیاج به خوردن و آشامیدن و پوشاک دارند، همانند آنها نیز روزی خواهند مرد. خاتم انبیاء (ص) در سن 63 سالگی در روز دوشنبه 28 صفر سال یازدهم هجری به ندای حق لبیک گفت.

امام حسن مجتبی(ع) دومین امام شیعیان و فرزند امام علی (ع) و حضرت فاطمه (س) نیز بر اساس بعضی روایات در 28 صفر سال پنجاه هجری در سن 47 سالگی به دستور معاویه بن ابی سفیان توسط همسرش جعده مسموم شد و به شهادت رسید. ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن این روز، مجموعه ای از تصاویر ویژه پروفایل و استوری اینستاگرام را برای شما مخاطبان و کاربران گرامی جمع آوری کردیم.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 4946

به "مجموعه ای از تصاویر پروفایل و استوری های اینستاگرام ویژه 28 صفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجموعه ای از تصاویر پروفایل و استوری های اینستاگرام ویژه 28 صفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید