متن پیغام تسلیت درگذشت فرزند برای همکار، دوست و فامیل

به گزارش سهندبلاگ، تنش زا ترین رخداد زندگی هر فردی از دست رفتن عزیزان، می باشد که بسیار جانگداز است و سبب می گردد که بازماندگان افسرده و غمگین شوند؛ خصوصا اگر داغ، داغ فرزند باشد! تلخی مرگ فرزند، حتی تا انتها عمر با پدر و مادر همراه است و در حقیقت می توان گفت با مرگ عزیزشان زندگی نباتی را تجربه می نمایند. از این رو بسیار پسندیده است که در ایام سختی کنارشان باشید، حتی با ارسال یک پیغام یا متن تسلیت درگذشت فرزند !

متن پیغام تسلیت درگذشت فرزند برای همکار، دوست و فامیل

شعر و متن تسلیت درگذشت فرزند

اندوه باورنکردنی گریبان مرا گرفته است. بی شک واژه غم برای بیان احساسات بسیار ناچیز است. باور از دست دادن فرزند دلبندت این قدر سخت است که احساس می کنم میان زمین و آسمان هستم. قدر مسلم واژه برای بیان غم بی پایانم کم می آورم. دوست بسیار عزیزم از خداوند برای تو و خانواده ات صبر می خواهم. این مصیبت قطعاً به این زودی ها از دل و ذهن ما بیرون نخواهد رفت…

.❖.❖.❖.❖.

درگذشت فرزند گرامیتان چنان سنگین و جانسوز است که به سختی به باور می نشیند، ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره ای جز تسلیم و رضا نیست.این ماتم جانگداز را به خانواده محترم تان صمیمانه تسلیت عرض کرده و برای آنان صبر و اجر و برای آن عزیز سفرکرده علو درجات طلب می کنم….

.❖.❖.❖.❖.

خبر درگذشت فرزند ارزشمندتان، این ایام را برای همه ما غم انگیز کرد و تأسف و تأثر بسیار زیاد ما را به همراه داشت. فقدان آن مرحوم را به جنابعالی و خانواده محترم تسلیت می گوییم و از خداوند متعال برای روح بلندش، غفران و رحمت واسعه و برای بازماندگان، صبر خواهانیم.

.❖. متن تسلیت مرگ فرزند .❖.

مشیت الهی بر این تعلق گرفته که بهار فرحناک زندگی را خزانی ماتم زده به انتظار بنشیند و این، بارزترین تفسیر فلسفه آفرینش در فراخنای بی کران هستی و یگانه راز جاودانگی اوست …

درگذشت فرزند گرامیتان را به شما و خانوا ده محترمتان تسلیت عرض کرده و از درگاه خداوند متعال برای آن عزیز از دست رفته مغفرت و رحمت و برای شما و سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانم.

متن پیغام تسلیت درگذشت فرزند عزیز

فرزند میوه شیرین باغ زندگی است و چشم بستن بر سرو قامت او کاری سخت و عظیم است اما از آنجا که مردان حق همواره در برابر مشیت پروردگار سر تسلیم می سایند، رجای واثق دارم که سینه جنابعالی که از عشق حضرت دوست پر است، از شهد تسلیم لبالب خواهد شد.

.❖. تسلیت درگذشت فرزند .❖.

تحمل سوگ فقدان فرزند صبری الهی را می طلبد. این ضایعه تلخ را به شما و همسر گرامی تان تسلیت گفته و از خدا می خواهم به شما صبر و بردباری عطا کند.

.❖.❖.❖.❖.

پسرم دست اجل زود تو را پرپر کرد

مادرت گریه کنان خاک عزا بر سر کرد

دوستانت همگی از غم تو مأیوسند

اشک چشم همگان خاک مزارت تر کرد

در غم از دست دادن فرزند عزیزتان عزادار و شریک هستیم

خداوند صبری جزیل به شما عنایت فرماید

.❖. تسلیت درگذشت فرزند .❖.

مرگ فرزندتان اگرچه شاخه پرشکوفه درخت جانتان را از بوی گل تهی کرد اما از آنجا که گرمای عشق همواره به ملکوت میل می نماید، پرواز رایحه روح پاکش را به عالم قدس از اثر پاکی و تنزه او می دانم. امید است صبوری کنید تا اندوه از زندگی شما کوچ کند.

.❖.❖.❖.❖.

درگذشت غمبار فرزندتان ما را به شدت اندوهگین ساخت. او چونان دسته گلی خوشبو، پاک و بی آلایش بود که گلچین روزگار برای چیدنش لحظه شماری می کرد. اما شما را نوید باد که در آخرت پاداشی دو چندان دریافت خواهید کرد که گل دسته ای منزه و با ایمان را از خاک به افلاک فرستادید.

متن پیغام رسمی تسلیت درگذشت فرزند

خوابیدی بدون لالایی و قصه

حالا آسوده بخواب بی درد و غصه

دیگه کابوس زمستون نمی بینی

توی خواب گلای حسرت نمی چینی

در غم شما شریک هستیم.

امید است صبوری کنید تا اندوه از زندگی شما کوچ کند.

.❖. تسلیت فوت فرزند کوچک .❖.

سوگ فرزند مصیبت بسیار عظیمی است و زبان از بیان هر حرفی در این باره ناتوان است. امیدوارم خدای عظیم صبری بسیار عظیم تر از غمتان به شما بدهد. برای تو و خانواده گرامی ات صبر ،صبر، صبر و آرامش قلبی در برابر این غم آرزو می کنم.

.❖.❖.❖.❖.

شد فصل بهار و شدم از غصه هلاک

دارم جگری کباب و چشمی نمناک

گلها همه سر ز خاک بیرون کردند

الا گل من که سر فرو برده به خاک

داغ فرزند عزیزتان همه ما را سوزاند

عرض تسلیت خدمت شما و خانواده محترمتان

.❖. تسلیت فوت فرزند جوان .❖.

از شنیدن مصیبت عظیم درگذشت فرزندتان که خانواده شما را سوگوار کرده، بسیار متأثر شدم. ان شاء الله که روح آن مرحوم قرین رحمت و آرامش الهی شود.

.❖.❖.❖.❖.

کوچ زودهنگام پرنده باغ آرزوهایتان از ثَری به ثریا گرچه فضای پیرامون تان را از سرود عشق تهی ساخت، اما از آنجا که پروازش رجعتی به سراپرده دوست می باشد، غمگساری نکنید که گوهر جانش شعله ای از چلچراغ الهی گشته است.

.❖.❖.❖.❖.

گرچه بهار سبز و عطرانگیز اقاقیای زندگی تان با طوفان قهرآمیز مرگ در هم آمیخت و دست های پرمهر او از خاک تیره پر شد اما دریغ باد اگر باور کنید که توسن روح سرکش و مقدس او اسیر خاک باشد. او اکنون مهمان حضرت حق و در افلاک جای دارد.

متن پیغام تسلیت درگذشت فرزند دوست یا همکار

از صمیم قلب درگذشت فرزند عزیزتان را تسلیت می گویم و از خداوند برایتان صبر و شکیبایی آرزومندم.

.❖.❖.❖.❖.

درگذشت فرزندت که در عمر کوتاهش بجز نیک کرداری از او ندیدیم، مایه حزن و اندوهمان شد. این ضایعه جبران ناپذیر را به شما و خانواده تان تسلیت عرض می کنم.

.❖. تسلیت فوت فرزند همکار .❖.

جناب آقای… / سرکار خانم…

همدردی ما را در فقدان فرزند عزیزتان بپذیرید. امید که فرزند درگذشته جنابعالی در سایه رحمت الهی در آرامش و آسایش از رنج های دنیوی باشند.

از طرف…

.❖.❖.❖.❖.

می دانم هیچ کلمه ای از بار عظیم اندوهی که به دوش می کشی کم نمی نماید، فقط می توانم بگویم من را در غم خودت شریک بدان. خدا به تو و همسرت صبر بدهد و روح جوانت / نوجوانت قرین رحمت خدا باشد.

سخن آخر

اولین مرحله سوگواری انکار و ناباوری از دست دادن عزیزان است به صورتی که اگر این ضایعه ناگهانی باشد، فرد گمان می نماید در خواب است و واقعه را باور نمی نماید و انکار هم می نماید. در این مواقع سعی کنید در کنار این عزیزان باشید تا به احوال خود مسلط شوند.

امید داریم که زندگی شما همواره بر پاشنه خوشی و شادی بچرخد و دیگر محتاج متن تسلیت درگذشت فرزند یا عزیز دیگری نشوید! پیشنهاد می کنیم برای یافتن ایده های بیشتر، از مطلب 19 پیغام تسلیت برای مرگ جوان ناکام نیز دیدن بفرمایید.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: مجله انگیزه
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 13503

به "متن پیغام تسلیت درگذشت فرزند برای همکار، دوست و فامیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "متن پیغام تسلیت درگذشت فرزند برای همکار، دوست و فامیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید