قهرمانی سپاهان در مسابقات دارت کشور

به گزارش سهندبلاگ، شانزدهمین دوره مسابقات دارت مردان کشور با قهرمانی تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان انتها یافت.

قهرمانی سپاهان در مسابقات دارت کشور

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمن های ورزشی، در شانزدهمین دوره مسابقات دارت مردان کشور که با حضور 34 تیم از 30 استان کشور در خانه بسکتبال مجموعه ورزشی 22 کولان سنندج برگزار گردید، بعد از تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان، تیم تهران دوم شد و تیم اردبیل در صندلی سوم ایستاد.

در فینال بخش انفرادی این رقابت ها حسین اعرابی از فولاد مبارکه سپاهان همشهری خود علیرضا ایزدی را با حساب 5 بر 4 مغلوب کرد و به عنوان قهرمانی دست یافت و امیر علی رمضانی از خراسان رضوی و سلمان شهباز پور از لرستان مشترکا در صندلی سوم قرار گرفتند.

در بخش تیمی 4 نفره فولاد مبارکه سپاهان متشکل از حسین اعرابی، علیرضا ایزدی، محمود هارونی و یدالله فروغی مقابل تیم تهران به رجحان رسید و قهرمان شد. همچنین تیم های کردستان و البرز در صندلی سوم مشترک ایستادند.

در فینال رقابت های بخش دونفره تیم حسین اعرابی و علیرضا ایزدی از فولاد مبارکه سپاهان مقابل تیم اردبیل به رجحان دست یافت و قهرمان شد. همچنین تیم های تهران الف و توابع تهران مشترکا در صندلی سوم قرار گرفتند.

مراسم اختتاحیه این رقابت ها با حضور حلیم شرعی دبیر فدراسیون انجمن های ورزشی، کامبیز ایوب زاده رئیس انجمن دارت کشور، فرهاد مبین رئیس هیئت انجمن های ورزشی استان کردستان و شاهو هاشمی نسب سرپرست کمیته دارت استان برگزار گردید.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 5123

به "قهرمانی سپاهان در مسابقات دارت کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قهرمانی سپاهان در مسابقات دارت کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید