فرماندار تهران: مبادی ورودی خروجی تهران بسته می شود

به گزارش سهندبلاگ، فرماندار تهران با اشاره به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر تعطیلی سراسری تا روز شنبه گفت: تمامی مجوز های صادر شده در تاریخ های اعلام شده باطل و هیچ گونه مجوزی صادر نخواهد شد.

فرماندار تهران: مبادی ورودی خروجی تهران بسته می شود

به گزارش تسنیم، عیسی فرهادی، فرماندار تهران، با اشاره به مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر تعطیلی سراسری تا 30 مرداد و منع تردد تا 5 شهریور گفت: این مصوبه برای ما لازم الاجرا است و بر همین اساس هیچ گونه مجوزی از فردا صادر نخواهد شد و از مردم عزیز تقاضا داریم برای دریافت مجوز به محل فرمانداری تهران مراجعه نکنند.

وی افزود: این تصمیم مهم و جدی است و هیچ مجوزی صادر نخواهد شد. همچنین مجوز هایی که پیش تر صادر شده بودند و مربوط به تاریخ های اعلام شده از سوی ستاد کرونا است قطعاً باطل و از درجه اعتبار ساقط است.

فرماندار تهران با تأکید بر تعطیلی تمامی اصناف و پاساژ ها از روز دوشنبه هفته جاری (25 مرداد) تا روز شنبه هفته آینده (30 مرداد) شرح داد: اصناف و پاساژ ها قطعاً تعطیل هستند و هیچ مماشاتی صورت نخواهد گرفت. تمامی فروشگاه ها به جز سوپرمارکت و فروشگاه های زنجیره ای (مواد غذایی) و میوه فروشی ها و قصابی ها تعطیل هستند.

فرهادی همچنین از تعطیلی تمامی بانک ها تا روز شنبه خبر داد و گفت: بانک ها رسماً تا شنبه تعطیل هستند. از مردم عزیز تهران می خواهیم به مصوبه اخیر که در اجرای آن جدی هستیم احترام بگذارند و از عبور و مرور خودداری کنند.

وی در سرانجام گفت: کلیه مبادی خروجی و ورودی تهران بسته است و از ورود و خروج هرگونه خودرو به جز موارد گفته شد جلوگیری خواهد شد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: فرارو
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 14903

به "فرماندار تهران: مبادی ورودی خروجی تهران بسته می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرماندار تهران: مبادی ورودی خروجی تهران بسته می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید