عدم نگرانی زیدان از مسائل امنیتی: فقط می خواهیم فوتبال بازی کنیم

به گزارش سهندبلاگ، زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید، نگرانی خاصی از بابت مسائل امنیتی ندارد و قصد ندارد اجازه دهد که این حواشی تاثیری روی عملکرد تیمش بگذارد.

عدم نگرانی زیدان از مسائل امنیتی: فقط می خواهیم فوتبال بازی کنیم

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، رئال مادرید و بارسلونا امشب الکلاسیکوی نیم فصل اول را برگزار خواهند کرد. پیش از این گروه های جدایی طلب اجازه برگزاری این بازی را نداده بودند و باعث تعویق آن شده بودند. هفته گذشته نیز یکی از این گروه ها با انتشار بیانیه ای خواهان برگزاری تجمع در روز برگزاری این دیدار شده بود. به همین دلیل نیرو های امنیتی بارسلونا و همچنین سازمان لیگ تصمیم گرفتند برای جلوگیری از هرگونه اتفاق اتوبوس های دو تیم دو ساعت پیش از برگزاری بازی به سمت نیوکمپ حرکت کنند و پیش از آن نیز در یک هتل اقامت خواهند داشت.

زیدان در کنفرانس خبری پیش از بازی درباره این اتفاقات گفت: این چیز متفاوتی برای ماست. به ما گفته شده که باید با یکدیگر هتل را ترک کنیم و این کاری است که خواهیم کرد. چیز دیگری برای توضیح وجود ندارد. نکته مهم این است که بازی به خوبی پیش برود. ما تمام انرژی را برای ارائه یک نمایش خوب در زمین خواهیم گذشته و باور داریم که همینطور نیز خواهد شد. فردا فقط یک بازی فوتبال است که می خواهیم انجامش دهیم.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 5995

به "عدم نگرانی زیدان از مسائل امنیتی: فقط می خواهیم فوتبال بازی کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عدم نگرانی زیدان از مسائل امنیتی: فقط می خواهیم فوتبال بازی کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید